|

عابدزاده لالیگایی می شود؟

تیم پونفرادینا با کسب چهارمین برد پیاپی، امید خود برای داشتن شانس حضور در لالیگا را حفظ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یاران امیر عابدزاده در پونفرادینا شنبه شب گذشته با پیروزی 3-1 برابر «بورگوس» با تعداد بازی برابر به فاصله یک امتیازی «اوویِدو» در رده ششم جدول رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ این تیم شانس حضور در لالیگا را همچنان دارد.

چگونگی صعود از لیگ دسته دوم به لالیگا

لیگ دسته دوم اسپانیا متشکل از 22 تیم است که طی 42 هفته به مصاف یکدیگر می‌روند. در پایان فصل در مجموع سه تیم از این لیگ به لالیگا صعود کرده و جایگزین سه تیم سقوط کرده سطح اول فوتبال اسپانیا می‌شوند. از سه تیم صعود کننده، دو تیم به طور مستقیم بلیت حضور در لالیگا را دریافت می‌کنند و یک تیم باقی مانده به مرحله حذفی می‌رود. مرحله حذفی رقابتی بین تیم‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم جدول رده‌بندی خواهد بود.

یاران امیر عابدزاده در 3 هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 63 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. این در حالی است که «اوویِدو» شنبه شب گذشته با تساوی بدون گل برابر مالاگا 64 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. حالا فاصله یک امتیازی پونفرادینا با منطقه صعود به مرحله حذفی، این تیم را برای هفته‌های آینده با انگیزه فراوانی راهی میدان خواهد کرد.

پونفرادینا هفته آینده دیدار سخت و نفس‌گیری برابر «وایادولید» خواهد داشت که در حال حاضر با 69 امتیاز در رده سوم قرار داشته و به شدت از حضور تِنه‌ریف 66 امتیازی در رده چهارم احساس خطر می‌کند. «لِگانس» در هفته چهل و یکم و «آموره‌بیه‌تا» در هفته چهل و دوم دیگر حریفان پونفرادینا در مسیر صعود به مرحله حذفی خواهند بود.

عابدزاده؛ مهره بی جایگزین پونفرادینا درون دروازه

امیر عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا جایگاه ویژه‌ای دارد. دروازه‌بان ایرانی و ملی‌پوش این تیم از 39 بازی انجام شده در این فصل تا کنون 33 بازی را در ترکیب اصلی به میدان رفته است و از مجموع 49 گل دریافتی پونفرادینا، 37 گل سهم عابدزاده بوده است. با این وجود عملکرد عابدزاده در بخش مهمی از فصل رضایت‌بخش بوده و «آندونی پرس آلونسو» معروف به «بولو» سرمربی پونفرادینا دروازه‌بان ایرانی این تیم را مهره‌ای تاثیرگذار قلمداد کرده است.

در صورتی که پونفرادینا بتواند روند درخشان فعلی خود را حفظ کرده و با صعود به مرحله حذفی و عبور از آن پا به لالیگا بگذارد، امیر عابدزاده نیز به آرزوی بزرگ خود که همیشه آن را بارها به زبان آورده خواهد رسید.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها