|

تصمیم جدید اسکوچیچ؛ یک پرسپولیسی دیگر در تیم ملی ؟

نمایش‌های خوب رضاییان و اشتباهات اسماعیلی‌فر، دوباره بحث مدافع راست تیم ملی را داغ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

غیبت رامین رضاییان در اردوهای تیم ملی، یکی از اولین و پرحاشیه‌ترین تصمیمات دراگان اسکوچیچ از زمان نشستن روی نیمکت ایران بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد انلاین؛ اشتباهات صادق محرمی در چند بازی حساس تیم ملی، به این حاشیه‌ها دامن زد. بازگشت رامین رضاییان به ایران و بازی‌های خوب او در پرسپولیس، این بحث را دوباره به یکی از بحث‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل کرده است. به خصوص که دانیال اسماعیلی‌فر، دیگر دفاع راست تیم ملی هم از آمادگی فاصله گرفته و با این حال، هنوز یکی از مهره‌های اصلی دراگان محسوب می‌شود.

برتری یک طرفه

رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر، هر دو در لیگ برتر ایران به میدان می‌روند شرایط رقابتی یکسانی دارند. اسماعیلی‌فر نیم فصل اول، مهره مهمی برای سپاهان بود و با ۳ گل و ۴ پاس گل، تاثیرگذارترین مدافع کناری لیگ به حساب می‌آمد. نیم فصل دوم و از زمان ورود رضاییان اما، آمار کاملا به نفع مدافع راست پرسپولیس می‌چرخد. رضاییان از هفته هجدهم که به پرسپولیس اضافه شده، در ۸ بازی توانسته ۳ پاس گل بدهد. تنها تاثیرگذاری اسماعیلی‌فر در نیم فصل دوم اما، یک گل به نساجی است. عملکرد دفاعی اسماعیلی‌فر طبق آمار متریکا، از رضاییان بهتر بوده و او هر بازی، ۹ عملکرد دفاعی موفق مقابل ۶.۸ عملکرد رضاییان دارد. اشتباهات اسماعیلی‌فر در بازی‌های بزرگ لیگ قهرمانان و تقابل با استقلال، باعث شده کیفیت دفاعی او مقابل مهره‌های هجومی خطرناک، با انتقادات زیادی همراه باشد. اسماعیلی‌فر بازی با استقلال روی گل حریف تاثیرگذار بود و یک اشتباه بزرگ دیگر هم داشت که با خوش شانسی، دروازه سپاهان باز نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها