|

انقلاب ژاوی در بارسلونا؛ تغییرات در هفت پست!

ژاوی مجموعه فعلی بارسا را برای کسب موفقیت در فصل آینده کافی نمی‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا فصلی کابوس واری را سپری کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این تیم در لالیگا قافیه را به رئال باخت. در کوپا دل‌ری به دست بیلبائو حذف شد. در لیگ قهرمانان نتوانست از دور گروهی بالا بیاید و به لیگ اروپا رفت. آنجا هم در یک‌چهارم نهایی به دست فرانکفورت حذف شد. در سوپرکاپ اسپانیا نیز بازی نیمه نهایی را به رئال باخت و به فینال نرسید تا برای دومین بار در سه سال اخیر فصل را بدون جام تمام کند.

 

ژاوی هرناندز که از ماه نوامبر گذشته جانشین رونالد کومان شد، توانست تحولاتی را در شکل بازی بارسا ایجاد کرده و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند ولی در دستیابی به جام ناموفق بود. طبق ادعای ال چیرینگیتو، ژاوی اعتقاد دارد که با تیم کنونی شانس بالایی برای موفقیت در فصل بعد ندارند و لزوم تغییر در تمامی پست‌ها حس می‌شود.

در خط دروازه نتو از بارسا خواهد رفت و قرار است اینیاکی پنیا که قرضی برای گالاتاسرای بازی می‌کند، به باشگاه کاتالان برگردد. در سمت راست سزار آسپلیکوئتا از چلسی مدنظر قرار دارد و بعید است قرارداد دنی آلوز تمدید شود. برای سمت چپ نیز ژاوی روی مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی نظر مثبت دارد. گریمالدو از بنفیکا و گایا از والنسیا نیز گزینه‌های بعدی هستند. 

برای دفاعی میانی توافقات لازم با آندرس کریستیانسن، مدافع دانمارکی چلسی صورت گرفته است. کار انتقال فرانک کسیه برای پست هافبک دفاعی نیز تمام شده و اگر فرانکی دی یونگ رفتنی باشد، روبن نِوِس از وولورهمپتون و کارلوس سولر از والنسیا مدنظر قرار دارند. برای تقویت خط حمله نیز رافینیا از لیدز و رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ گزینه‌های اصلی هستند. 

نقل و انتقالاتی که بیش از هر چیزی وابسته به خروجی‌های تابستانی خواهند بود. بارسا بودجه مالی بالایی ندارد و خوشبین است بتواند با فروش و انتقال چند بازیکن خود، زمینه برای جذب بازیکنان جدید را فراهم کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها