|

تارتار دو امتیاز شیرین به استقلال هدیه داد!

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر و در حضور تماشاگران به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک- یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ ذوب آهن شروع طوفانی داشت و در همان دقیقه 2 توسط سعید باقرپسند به گل رسید. ضربه سر این بازیکن روی غفلت مدافعان پرسپولیس سبب شد تا میزبان مسابقه خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه تیم پرسپولیس برای دقایقی صاحب توپ و میدان شد که ضربه سر سیدجلال حسینی و شوت احسان پهلوان از جمله فرصت های آنها بود ولی به سرانجام نرسید.

در این نیمه سعید آقایی به علت مصدومیت از زمین بیرون رفت و وحید امیری جایگزین او شد. در دقیقه 37 ارسال بازیکن ذوب آهن با ضربه سر اشتباهی رضا اسدی همراه بود و توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه پرسپولیس راهی کرنر شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا ذوب آهن پیروز به رختکن برود. 

با آغاز نیمه دوم تیم پرسپولیس دو تعویض دیگر هم انجام داد و علی شجاعی و مهدی عبدی به ترتیب به جای رضا اسدی و شرزود تمیروف وارد زمین شدند.

در دقیقه 54 ضربه پای راست شجاعی را حبیب فرعباسی به زیبایی دفع کرد تا این فرصت تبدیل به گل نشود. در دقیقه 55 هم ضربه سر عبدی از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت. در دقیقه 56 تمیروف با پاس زیبای ترابی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست ضربه پای راست خود را تبدیل به گل کند تا بازی یک- یک شود. در دقیقه 71 ضربه پای راست تمیروف با فاصله کم از کنار دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

در دقیقه 78 ضربه بغل پای ترابی را فرعباسی راهی کرنر کرد. در دقیقه 84 علیرضا ابراهیمی و سیامک نعمتی به جای سیدجلال حسینی و رامین رضاییان وارد زمین شدند. در دقیقه 90 هم وحید امیری که از پیام حیدری، داور مسابقه هم کارت گرفته بود به علت مصدومیت از بازی خارج شد تا پرسپولیس 10 نفره بازی را دنبال کند. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا مسابقه با تساوی به اتمام برسد و مهدی تارتار و گاندوها هدیه ارزشمندی را به استقلال، صدرنشین لیگ تقدیم کنند تا کار پرسپولیس در بازی های باقی مانده دشوار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها