|

(عکس) یحیی گل محمدی در اصفهان دوباره جنجال آفرید

سرمربی محروم پرسپولیس که به دلیل تنش با داور دربی دوران غیبت خود را پشت سر می‌گذارد، در پایان بازی برابر ذوب آهن معترض شد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با توقف برابر ذوب آهن در اصفهان، در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شرایط دستیابی به‌عنوان قهرمانی و رقابت با استقلال را دورتر از خود می‌بیند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنها که بعد از برد ارزشمند برابر پیکان و توقف استقلال مقابل سپاهان و کاهش اختلاف با صدر به 4 امتیاز، با امیدواری بیشتری کار را دنبال می‌کردند، در همان دقایق ابتدایی مقابل ذوب آهن با گلی که باقرپسند به ثمر رساند، شوکه و غافلگیر شدند و در ادامه نیز تنها موفق به جبران همان گل شدند و به یک امتیاز بسنده کردند.

یحیی گل محمدی که بعد از اتفاقات دربی و اعتراض تندی که به عملکرد سیدمهدی سیدعلی داور جدال با استقلال داشت اکنون دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد، بعد از این بازی هم اعتراضات تندی را متوجه پیام حیدری کرد. او که تمام دقایق بازی برابر ذوب آهن را با سکوت و تفکر روی سکوهای فولادشهر دنبال می‌کرد، بعد از سوت داور مسیر حضور در چمن را در پیش گرفت و در شرایطی که بازیکنان و برخی اعضای فنی تیمش را در حلقه اعتراضی به داور بازی می‌دید، خودش نیز به این جمع اضافه شد و با اعتراض تند نسبت به عملکرد این داور همدانی او را در توقف تیمش در اصفهان سهیم دانست.

سرمربی سرخ‌پوشان که البته بخشی از محرومیتش به‌صورت تعلیقی است، بدون توجه به عواقب گزارش احتمالی کادر داوری این بازی و در شرایطی که مشخص است او نیز نسبت به ادامه کورس قهرمانی ناامید به نظر می‌رسد، بهترین موقعیت را در اعتراض به عملکرد داوری دید و دقایق زیادی را از میانه زمین تا مسیر منتهی به رختکن با جملات خود، قصد داشت تا حیدری را متوجه اشتباهاتش به‌زعم خود کند.

ر شرایطی که افشین پیروانی پیش از حضور یحیی گل محمدی قصد آرام کردن اعضای فنی و بازیکنان تیمش در صحنه اعتراض به داور قرار داشت، بعد از این اتفاقات تمام انرژی خود را معطوف به آرام کردن سرمربی تیمش کرد. با این حال سرمربی خشمگین سرخ‌پوشان بدون توجه به اصرار اطرفیانش برای فاصله گرفتن از این صحنه و حضور در رختکن تیم، به دنبال این بود تا شخصا اعتراضات خود را به گوش کادر داوری برساند.

با این حال همه چیز بعد از دقایقی پایان یافت و تیم داوری در حلقه محافظت یگان ورزشگاه راهی رختکن شد و نفرات پرسپولیس نیز راه رختکن خودی را در پیش گرفتند. آنها اکنون بعد از توقف برابر ذوب آهن امیدوارند استقلال باز هم در ادامه مسیر امتیاز از دست دهد و البته باید دید پرسپولیس باز هم فرصت سوزی خواهد کرد یا ...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها