|

جنجال دیگر ستاره تازه وارد در پرسپولیس

رامین رضاییان در اصفهان جنجال جدیدی به راه انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

تساوی پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن چندان بدون حاشیه نبود. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس نسبت به داوری این بازی گلایه داشتند و بعد از بازی به سمت داور مسابقه رفتند. علاوه بر این مورد، رفتار رامین رضاییان هنگامی که قرار بود تعویض شود هم به حواشی موجود اضافه کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیسی‌ها در این بازی قصد داشتند به صورت همزمان دو بازیکن را به زمین مسابقه بفرستند. یکی از این تعویض‌ها مربوط به ورود سیامک نعمتی به جای رامین رضاییان بود؛ با این حال، رضاییان با دست به کادر فنی پرسپولیس اعلام کرد که الان تعویض نشود. او که اصرار داشت ضربه ایستگاهی به دست آمده را بزند و بعد، زمین مسابقه را ترک کند، نهایتا پس از بحث و جدل کلامی، از آن سوی زمین بیرون رفت تا سیامک نعمتی وارد زمین شود.

جنجال اصلی، اما زمانی رخ داد که او قرار بود روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند. رامین رضاییان به وضوح نسبت به تعویض شدنش اعتراض کرد که این مورد با واکنش تند کریم باقری همراه شد. مربی پرسپولیس که سابقه برخورد با بازیکنان این تیم را دارد در این صحنه از رامین خواست بنشیند و حرف نزند. همین موضوع تبدیل به سوژه‌ای برای کنفرانس خبری شد و حمید مطهری گفت بلد است چطور با رامین رضاییان برخورد کند. در سوی دیگر، اما رامین رضاییان هم نسبت به این اتفاق جنجالی واکنش نشان داد.

به گزارش فرارو، او بعد از دیدار در گفتگو با خبرنگاران در اقدامی حرفه‌ای بابت رفتاری که کرده بود عذرخواهی کرد. رامین گفت: «اصلا حال خوبی ندارم. من آمدم با تمام وجود به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم قهرمان شود. در آن صحنه، چون چند گل در بازی‌های قبلی روی ضربات ایستگاهی زده بودیم، از کادرفنی خواهش کردم که در زمین بمانم و کاشته را بزنم. سوءتفاهم نشود که من به خاطر تعویض ناراحت بودم. خواهش می‌کنم حاشیه درست نکنید، چون من بدون حاشیه کار خودم را می‌کنم. مثل همه هواداران من هم دوست داشتم پرسپولیس گل بزند و آن لحظه حس خوبی به آن ضربه کاشته داشتم. وقتی هم کنار زمین آمدم، همین را گفتم. شاید آن لحظه باید احساساتم را کنترل می‌کردم. اگر رفتار من باعث ناراحتی کادرفنی شد، عذرخواهی می‌کنم. امروز خیلی تحت فشار بودیم و من دوست داشتم به تیم کمک کنم. دو امتیاز را از دست دادیم، در حالی که راحت می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها