|

4 شهر درخواست پرسپولیس را رد کردند!

پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان هنوز موفق نشده است شهری را برای میزبانی از این مسابقه انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه هفته آینده میزبان سپاهان است. باتوجه به رای کمیته انضباطی، این بازی باید در شهری خارج از تهران برگزار شود. پرسپولیس تاکنون برای برگزاری این بازی در چند شهر رایزنی کرده اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه پرسپولیس میزبان است، چند جا را پیشنهاد داده است اما شهرهایی که پیشنهاد داده شدند، موافقت نکردند. آخرین بحث پرسپولیس، شهر تبریز بود که موافقت نکردند. منتظر هستیم پرسپولیس پیشنهاد جدیدی را بدهند.

به گفته کامرانی فر، شهرهای مشهد، سیرجان، انزلی و تبریز حاضر به میزبانی از پرسپولیس نشده‌اند. وی گفت: هرکجا را پرسپولیس پیشنهاد داد، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همکاری کرد. چند روز دیگر بازی است. اینکه شهرها میزبانی را قبول نمی‌کنند از اختیارات ما خارج است.

کامرانی فر همچنین بحث احتمالی میزبانی کرج را برای این مسابقه رد یا تایید نکرد و گفت: کرج به تهران نزدیک است و با توجه به ظرفیت استادیوم شاید یک مقدار شرایط سخت باشد. شاید هم در نهایت کرج میزبان باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها