|

شوک به فوتبال ایران؛ وحید امیری جام جهانی را از دست می دهد؟!

هافبک ملی پوش پرسپولیس قطعا دیدارهای باقی‌مانده تیمش در لیگ برتر را از دست می‌ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت سعید آقایی در دقیقه ۳۶ دیدار با ذوب آهن اصفهان وارد میدان شد تا نقش تأثیر گذار خود را برای تغییر نتیجه بازی از شکست به تساوی ایفا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ با این حال هافبک ملی پوش پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بار دیگر دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شد تا نتواند در دقایق پایانی برای این تیم بازی کند. شدت آسیب دیدگی امیری به حدی بود که او را با آمبولانس از اصفهان به تهران منتقل کردند تا مداوای او زیر نظر پزشک متخصص در تهران دنبال شود.

آسیب دیدگی امیری به حدی است که پزشکان تصمیم‌گیری درباره عمل جراحی او را تا پایان هفته با کاهش التهاب وی خواهند گرفت اما به طور قطع نمی‌تواند تیمش را در چهار دیدار پایانی همراهی کند. بنابراین او در دیدار با سپاهان اصفهان، تراکتور، شهر خودرو و فجر سپاسی شیراز غیبت خواهد داشت.

امیری در صورت عمل جراحی دیسک کمر خود بدون شک چهار ماه از میادین فوتبالی دور خواهد ماند تا بازیکن تأثیرگذار تیم ملی ایران در خطر از دست دادن جام جهانی قطر قرار بگیرد.

این در حالی است که او یکی از بازیکنان اصلی دراگان اسکوچیچ در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود تا خیال اسکوچیچ را بابت داشتن وینگر چپ راحت کند.

باید دید پزشکان درباره او چه تصمیمی را خواهند گرفت تا شانس بازگشت هرچه زودتر او به میادین فوتبالی افزایش پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها