|

یحیی گل محمدی ترک عادت نکرد!

یحیی گل محمدی پس از پایان بازی دیروز هم به تصمیمات داور بازی اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیات داوری هرچقدر هم اشتباه و مخرب باشد، اعتراض به آن به ویژه در پایان مسابقه هیچ سودی نخواهد داشت جز این که تیم متضرر را بیشتر دچار ضرر و زیان کند. نمونه اش دربی 98 که یحیی گل محمدی با اعتراض شدید به داوری درنهایت به 6 جلسه محرومیت از همراهی تیمش محروم شد و حالا بیشتر تیمش را دچار زیان کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در تمام دنیا اعتراض به داوری وجود دارد اما کمتر مربی بزرگی پس از پایان مسابقه به میانه میدان دویده و به سمت داور هجوم می برد تا دقیقه ای از بازی را به داور یادآوری کند که دچار اشتباه شده است. به هر روی یحیی گل محمدی که دیروز هم دوران محرومیتش را پشت سر می گذا،شت در پایان مسابقه مشخص نشد چطور فاصله سکو تا میانه میدان را طی کرد و خودش را به میانه میدان رساند تا به پیام حیدری اعتراض کند.

اصلا ای کاش کسی به یحیی می گفت در آن شرایط اگر شما داور بازی را هم قانع می کردی، دوباره از اول سوت می زد و بازی را به عقب برمی گرداند؟ یا در دربی 98 گل استقلال را نادیده می گرفت و همچون عقب بردن فیلم های سینمایی، دکمه عقب گرد را می زد و اجازه می داد شما تعویض را انجام دهید و بعد همه چیز عوض می شد؟ جالب اینجاست درنهایت هم مشخص نشد چه کسی اشتباه کرده است. چرا که چند هفته بعد وقتی عصبیانیت یحیی کمتر شد، در محل تمرین از او پرسیدند بالاخره دلیل اعتراض او به داور دربی چه بود، او بدون اشاره به زمان تعویض تنها به واژه "آوانتاژ" اشاره کرد و مدعی شد داور باید در چند صحنه به شاگردانش اجازه بازی می داد و ...؟

به راستی چه کسی در صحنه تعویض سیدجلال و کمال و بقیه دچار کم کاری شد تا پرسپولیس در صحنه گل استقلال 10 نفره باشد و بعد هم این موضوع دیگر از سوی یحیی و عوامل باشگاه پیگیری نشد؟ داور مسابقه؟ سرپرست تیم؟ یا...!

به هر روی بعد از سوت پایان بازی دیروز یحیی گل‌محمدی به زمین رفت و به داور معترض شد که چرا خیلی زود سوت پایان بازی را به صدا درآورده است و اعتراضی که مثل همیشه هیچ سودی برای پرسپولیس نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها