|

تیم احتمالی یحیی گل محمدی در لیگ آینده

احتمال دارد یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی با تساوی مقابل ذوب آهن باز هم آماج شایعات مختلف قرار گرفته است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس احتمال دارد در پایان این فصل پرسپولیس را ترک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ با وجود تأکید مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هیچ تصمیمی برای تغییر یحیی گل محمدی سرمربی خود اتخاذ نکرده‌اند بازار شایعات در رابطه با یحیی گل محمدی حسابی داغ است.

شایعات درباره تیم جدید یحیی گل محمدی

شایعاتی که البته فقط در رسانه‌ها یا فضای مجازی شنیده نمی‌شود و منبع برخی از آنها حرف‌هایی است که از میان خود بازیکنان پرسپولیس به بیرون راه پیدا می‌کند.

تعدادی از ‌سرخپوشان کنونی مدعی‌اند یحیی گل‌محمدی در صورت قهرمان نشدن پرسپولیس، فصل آینده راهی کرمان می‌شود و از همین حالا یکی از تیم‌های این استان او را مدنظر قرار داده است.

گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان قطعاً فصل آینده در لیگ برتر خواهند بود و به احتمال فراوان مس کرمان هم در پایان این فصل پیکارهای لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود می‌کند تا تعداد تیم‌های این استان که در بالاترین سطح فوتبال ما حضور دارند به عدد ۳ برسد. تیم‌هایی که از نظر مالی مشکلاتی به مراتب کمتر از اغلب تیم‌های لیگ برتری دیگر دارند.

عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در دومین سالگرد حضورش روی نیمکت پرسپولیس موفق به ثبت آمارهای ویژه ای شده است.

تا قبل از بازگشت یحیی گل‌محمدی به نیمکت پرسپولیس، او هرگز نتوانسته بود قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد اما بالاخره این طلسم در بازگشت یحیی به پرسپولیس شکسته شد.

این مربی که در اولین تجربه حضورش در پرسپولیس تجربه چندان خوبی را پشت سر نگذاشت، حالا و در دو سالی که از حضورش روی نیمکت این تیم می‌گذرد، توانسته نتایج خوبی با این تیم بگیرد.

یحیی از زمان بازگشت به پرسپولیس – او در دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس، جای گابریل کالدرون آرژانتینی را روی نیمکت این تیم گرفت - و در 83 بازی، 53 برد، 22 مساوی و 8 باخت کسب کرده است. او در این مدت، 2 بار قهرمان لیگ برتر شده و یکبار قهرمانی سوپرجام را با این تیم جشن گرفته و ماه آینده هم این فرصت را دارد که با پیروزی مقابل فولاد، برای دومین فصل متوالی، با جام قهرمانی سوپرجام عکس یادگاری بگیرد.

فعلا تنها جامی که از دسترس یحیی گل‌محمدی دور مانده، جام قهرمانی آسیاست و او علیرغم رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا، مقابل اولسان هیوندای شکست خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها