|

دلایل رئال برای جذب نکردن هالند!

مارکا بر این باور است که رئالی ها ام باپه را به هالند ترجیح داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

نام ارلینگ هالند ، مهاجم نروژی باشگاه دورتموند ماه ها بود که به یکی از داغ ترین موضوعات دنیای فوتبال تبدیل شده بود و بسیاری منتظر بودند نام تیم آینده این بازیکن مشخص شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در یک سال اخیر بارها صحبت از علاقه رئال مادرید به این مهاجم به گوش رسید و بارها گفته می شد سران رئال مادرید به دقت شرایط این مهاجم را زیر نظر دارند و مدیران باشگاه رئال هیچوقت علاقه به جذب این مهاجم را رد نکردند. با این وجود، رئال مادرید هیچوقت پیشنهادی رسمی برای جذب هالند ارائه نداد.

این در حالی است که رئالی ها از زمان حضور این مهاجم در مولده، هالند را زیر نظر داشتند و در عین حال به دنبال جذب کیلیان ام باپه بودند اما به نظر می رسد مدیران رئال ماه ها است که اولویت خود را به جذب مهاجم پاری سن ژرمن اختصاص داده اند و اعتقاد دارند این مهاجم باید به جای هالند ستاره آینده تیم مادریدی باشد.

یکی از دلایلی که مدیران رئال برای جذب هالند اقدام نکردند این بود که نمی خواستند نظم و هارمونی رختکن تیم را بر هم بزنند. در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان رئال بر این باور نیستند که از دیگری مهم ترند و جذب ام باپه این نظم را بر هم می زند و اضافه شدن هالند نیز می توانست اوضاع رختکن را بیش از حد آشفته کند.

ضمن این که مدیران رئال مادرید بر این باورند که کریم بنزما هنوز می تواند دستکم دو فصل دیگر در اوج بازی کند و کیلیان ام باپه می تواند در صورت غیبت یا مصدومیت بنزما جای او را پر کند و دیگر نیازی به هالند نیست.

شرایط اقتصادی رئال مادرید نیز بدون شک در تلاش نکردن مدیران رئال برای جذب مهاجم دورتموند تاثیر داشته است. با در نظر گرفتن تمام هزینه ها نظیر دستمزد، رضایت نامه، کمیسیون ها و... جذب هالند چیزی در حدود 350 میلیون یورو خرج داشت که این میزان از نظر مدیران رئال مادرید خیلی زیاد بود و حتی جدایی بازیکنانی نظیر بیل، مارسلو و ایسکو نیز باعث نمی شد سران مادرید پول کافی برای جذب همزمان هالند و ام باپه به دست بیاورند.

یکی دیگر از موارد نگرانی رئالی ها، میزان مصدومیت های هالند بود. هالند در فصل جاری بارها دچار مصدومیت های عضلانی شد و این اتفاق زنگ خطر را برای مدیران مادرید به صدا در آورد. 

تمام این مسائل باعث شد تا پیشنهادی از سوی سران مادرید به دست هالند نرسد و این مهاجم تصمیم بگیرد به منچسترسیتی برود و حال سران رئال مادرید قصد دارند با بنزما، رودریگو، وینیسوس و البته ام باپه خط حمله خود در سال های آینده را تشکیل بدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها