|

شوک بزرگ گواردیولا به بازار؛ هالند رسماً به منچسترسیتی پیوست

ارلینگ هالند ستاره جوان دورتموند با منچسترسیتی به توافق رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند، ستاره نروژی باشگاه دورتموند بالاخره با منچسترسیتی به توافق رسید. این خبری است که سایت باشگاه سیتی به صورت رسمی آن را روی خروجی‌اش گذاشته و نوشته است: «باشگاه تایید می‌کند که با بروسیا دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند به توافق نهایی رسیده است».

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ این خبر در شرایطی منتشر شد که از روز گذشته شایعات درباره پیوستن هالند به سیتی سرعت بیشتری گرفته بود و حتی عنوان شد این بازیکن در تست‌های پزشکی این باشگاه هم شرکت کرده است.

بند فسخ قرارداد هالند با دورتموند رقم 75 میلیون یورو بود که پرداخت چنین رقمی برای باشگاه سیتی عدد بزرگی محسوب نمی‌شود. اگرچه هنوز جزئیات رسمی از این انتقال منتشر نشده ولی رسانه‌های انگلیسی نوشته‌اند قرارداد این بازیکن تا سال 2027 خواهد بود. درباره دستمزد هالند در سیتی هم گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته ولی عنوان شده که او قرار نیست بیشتر از کوین دی‌بروینه درآمد داشته باشد. به این ترتیب فعلا دستمزد 500 هزارپوندی او در هفته منتفی است و ظاهرا این عدد و رقم به 350 هزار پوند در هفته نزدیک است.

اتفاق مهمتر در این زمینه اما تصمیم پپ گواردیولا برای تغییر در سیستم و سبک بازی سیتی است. او که مدت‌هاست قید شماره 9 کلاسیک را زده، با جذب هالند دوباره به همان سمت برمی‌گردد. گواردیولا مدت‌هاست با مهاجم نوک کلاسیک بازی نمی‌کند و ترجیح‌ می‌دهد با هافبک‌های متعدد، جای خالی یک مهاجم در خط حمله را پر کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها