|

هشدار مدیرعامل باشگاه شهر خودرو به پرسپولیس!

مدیرعامل شهر خودرو: پرسپولیس تاکنون 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان به ما پرداخت کرده و آن‌ها تا شنبه مهلت دارد، بقیه طلب ما را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حیدرپور درباره پرداخت نکردن مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی توسط باشگاه پرسپولیس گفت:  در جلسه با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس توافق شد، باشگاه پرسپولیس  ۱۰ میلیارد تومان به ما پرداخت کند، اما تیم حقوقی آن ها مبلغ توافق را به 9 میلیارد تومان کاهش دادند و این عامل باعث شد ما این توافق را امضا نکنیم. پرسپولیس تاکنون  فقط  ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان به ما پرداخت کرده است و اگر تا روز شنبه پرسپولیس طلب ما را پرداخت نکند، مهلت توافقی که امضا هم نشده به پایان خواهد رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ یحیی گل محمدی بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در توافق پرسپولیس و شهرخودرو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، اما تاکنون باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایت نامه گل محمدی را به شهرخودرو پرداخت نکرده است.

 او درباره پرداخت طلب از فروش سهام پرسپولیس عنوان کرد: ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا پول سهام و  اسپانسر برسد. پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که بخش حقوقی شان مبلغ  ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان میلیارد تومان قبول کرده و ۱۰ میلیارد را پرداخت نمی‌کنند و ما هم گفتیم به اندازه این مبلغ یک اسپانسر در اختیار ما قرار بدهند.

در حالی که  ۴ هفته به پایان لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، اما باشگاه شهر خودرو حامی مالی ندارد به همین علت مدیران باشگاه از پرسپولیسی‌ها خواستند که اسپانسری در ازای ۱۰ میلیارد تومان  برای آنها جذب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها