|

سرپرست استقلال: اعضای تیم ما هیچ توجهی به نتایج تیم های تعقیب کننده ندارند!

سرپرست استقلال بیان کرد امیدوارم تکلی که فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی بست در هفته های آینده برای قهرمانی استقلال تکرار شود.

لینک کوتاه کپی شد

بیژن طاهری صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بیژن طاهری به سوالات زیر پاسخ داده است:

بازی استقلال مقابل شهرخودرو تا چه اندازه تحت تاثیر بازی پرسپولیس و ذوب آهن قرار داشت؟ آیا اصلا از نتیجه بازی رقیب تان خبر داشتید؟

فرهاد مجیدی همیشه به اعضای تیم می گوید شما باید بروید و بازی خودتان را انجام دهید. هیچ کاری هم نباید به نتایج پرسپولیس یا تیم های دیگر داشته باشی.د در زمان برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن اعضای تیم ما در حال سوار شدن به اتوبوس و حرکت به سمت استادیوم و ورود و خروج به رختکن بودند. بعد هم بچه ها درون زمین مشغول گرم کردن شدند تا آماده بازی شوند. فقط شنیدیم که بازی یک شده اما به طور کلی اعضای تیم استقلال هیچ توجهی به نتایج تیم های تعقیب کننده ندارند.

قبول دارید بازی با شهرخودرو تا حدی برای استقلال سخت شد؟

ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. تیم مقابل خیلی خوب دفاع می‌کرد و همه راه‌ها را بسته بود. طبیعی هم بود. ما انتظار داشتیم تیمی که در خطر سقوط است همه راه ها را ببندد. کادرفنی بارها در روزهای قبل از مسابقه این مسائل را به بازیکنان منتقل کرد. در این دیدار حتی یک امتیاز هم برای مان جالب نبود و میخواستیم سه امتیاز را بگیریم.

چه اتفاقاتی بین دو نیمه رخ داد که تیم متحول شد؟

فرهاد مجیدی دست به تعویض هایی زد که نتیجه بگیریم، چون مساوی برای ما با باخت فرقی نداشت. بچه ها هم انصافاً در نیمه دوم انتحاری بازی کردند و در نهایت به آنچه می خواستیم دست پیدا کردیم.

جو استادیوم آزادی چطور بود؟

واقعا عالی بود، اما انتظار این همه همراهی و حمایت را از هواداران نداشتیم. آن‌ها از دقیقه صفر تا ۹۰ بازی، یکصدا تیم را تشویق می کردند. حتی بعد از بازی هم تا وقتی بچه ها درون زمین بودند، ایستادند و تیم را تشویق کردند. این شادی حق آنهاست. امیدوارم به زودی شاهد شادی شان برای قهرمانی تیم باشیم.

چه مدت بود چنین جوی را در استادیوم ندیده بودید؟

قبل از این که کرونا بود و تماشاگران نمی‌آمدند. اگر هم می‌آمدند تعدادشان کم بود. اما آخرین باری که من چنین جوی را در استادیوم آزادی دیده بودم زمان سرمربیگری شفر بود. چهار سال پیش.

حال و هوای رختکن استقلال بعد از بازی را توصیف می کنید؟

هر زمان تیم برنده می شود بچه ها خوشحال و شاداب به رختکن می آیند و ادامه شادی شان را آنجا انجام می دهند. ولی این برد شرایط ویژه دیگری هم داشت و چون در دقایق پایانی گل زدیم بچه ها در رختکن حسابی خوشحال بودند. اما خوشحالی واقعی استقلال دقیقا زمانی است که ما جام را بالای سرمان ببریم و قهرمان شویم. این شادی برای پیروزی در بازی مقابل شهرخودرو بود.

بازی با فولاد در اهواز همیشه برای استقلال دشوار بوده. تا چه اندازه برای این مسابقه آماده شده اید؟

تیم فولاد در آسیا نشان داد که چه تیم خوبی است. آنها در این سال ها جزو تیم های مطرح بوده اند. اما ما چاره ای جز پیروزی نداریم و تا زمانی که قهرمانی‌مان را قطعی نکرده‌ایم نباید امتیاز از دست بدهیم. بدون شک فولاد یکی از حریفان سرسخت مان است، اما پیروزی ما مقابل این تیم، خیلی از مشکلات تیم‎مان را حل میکند. ما در هفته‌های پایانی باید فقط برنده شویم تا به هدفمان برسیم.

درباره شادی فرهاد مجیدی و فرار غافلگیر کننده‌اش صحبت می کنید. چه شد که به آن شکل روی زمین تکل بست؟

همه می دانند که در این روزها فرهاد مجیدی بیشترین فشار را تحمل می کند. در بازی با شهرخودرو هم تیمش واقعاً سزاوار برد بود اما تا لحظات آخر موفق نشده بود گل بزند. وقتی رمضانی دروازه حریف را باز کرد خیلی خوشحال شد و آن تکل جانانه را روی زمین بست که من فکر می کنم دلیلش علاوه بر هیجان بازی، به خاطر خیلی از مشکلات اخیر بود که واقعا او را اذیت می کرد. از دیدن شادی فرهاد مجیدی خیلی خوشحال شدم و امیدوارم مشابه این تکل را زمانی ببندد که استقلال قهرمانی اش را مسجل کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها