|

مشکل سربازی مانع از برگشت دو لژیونر به فوتبال ایران می‌ شود؟

دو بازیکن تیم ملی، برای پیوستن به پرسپولیس با چالش جدیدی مواجه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

روزهای گذشته در رسانه‌های مختلف شایعاتی مبنی بر پیوستن مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال پرسپولیس منتشر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان؛ شنیده‌ها حاکی از این است که یحیی گل‌محمدی با  پورعلی‌ گنجی به توافقات نهایی رسیده و به نظر می‌رسد باید این بازیکن را در فصل آینده با لباس پرسپولیس‌ ببینیم.

دیگر بازیکنی که بحث پیرامون حضورش در پرسپولیس مطرح شده، علیرضا بیرانوند است. به نظر می‌رسد علاوه بر هواداران و کادرفنی پرسپولیس، خود بیرانوند هم مایل باشد دوباره پیراهن سرخ را بر تن کند اما در این میان شرایط او با پورعلی گنجی متفاوت است.

علیرضا بیرانوند ، در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بواویشتا پرتغال بازی می‌کند و هنوز دو فصل دیگر با آنتورپ بلژیک قرارداد دارد.بنابراین او برای پیوستن به پرسپولیس نیازمند دریافت رضایت‌نامه از باشگاه آنتورپ خواهد بود.

اینکه این دو بازیکن به پرسپولیس بپیوندند یا خیر، هنوز به صورت قطعی معلوم نیست اما نکته قابل توجه وضعیت سربازی نامشخص آن‌ها است که پرسپولیسی‌ها زیاد به آن توجهی نداشته‌اند.

گفتنی است، طبق قانون، بازیکنان ملی‌پوش تا پایان ۳۰ سالگی از خدمت سربازی معاف هستند اما بعد از این سن باید برای رفتن به سربازی اقدام کنند.

اما نکته قابل توجه در مورد علیرضا بیرانوند این است که او طبق قانون نظام وظیفه، به خاطر متاهل بودن و داشتن ۲ فرزند، می‌تواند برای برطرف کردن مشکل سربازی و گرفتن معافیت اقدام کند.

با توجه به این موضوع یکی از نگرانی‌ پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده برطرف خواهد شد و بیرانوند می‌تواند بدون مشکل به پرسپولیس بپیوندد.

پیش از این، در اواسط فصل جاری، سربازی حسین مرادمند و سیاوش یزدانی ، بازیکنان استقلال بسیار حاشیه‌ساز شده بود و هواداران استقلال از این موضوع گلایه‌مند بودند.

حالا باتوجه به اتفاق پیش آمده برای دو بازیکن سابق استقلال و احتمال آمدن این دو بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس ، حساسیت‌ها پیرامون این موضوع افزایش یافته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها