|

انگیزه بالای ستاره سپاهان در بازی با پرسپولیس؛ اثبات همه چیز!

دانیال اسماعیلی فر انگیزه فراوانی برای رویارویی با پرسپولیس در هفته 27 لیگ برتر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست ملی‌پوش سپاهان یکی از بازیکنانی است که طی سال‌های گذشته همواره بحث حضور او در پرسپولیس مطرح بوده اما هیچ گاه این موضوع به واقعیت نزدیک نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسماعیلی‌فر که امسال یکی از مهره های تاثیرگذار و کلیدی سپاهان محسوب می‌شود، این روزها خودش را برای مسابقه با پرسپولیس آماده می‌کند. 

این بازیکن توانمند قراردادش با سپاهان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع سبب شده تا بار دیگر شایعاتی درباره پیوستنش به جمع‌ سرخ‌پوشان بر زبان بیاید.

اسماعیلی فر چند روز قبل در گفت و گویی با خبرنگار ما در این خصوص گفته بود تنها تیمی که به او برای فصل بعد پیشنهاد داده سپاهان است و هیچ پیشنهادی از پرسپولیس برای فصل آینده دریافت نکرده است.

در چنین شرایطی دیدار با پرسپولیس برای این مدافع کناری توانمند انگیزه زیادی به وجود می‌آورد. اسماعیلی فر که همواره جلوی پرسپولیس بازی های خوبی انجام داده، حالا با روحیه بالا خودش را برای مسابقه با سرخ‌پوشان آماده می‌کند.

او در بازی گذشته سپاهان مقابل پیکان هم عملکرد خوبی داشت و توانست در پیروزی تیمش گام های موثری بردارد. با همین شرایط خوب احتمالا او را در روز شنبه مقابل پرسپولیس در ترکیب سپاهان خواهیم دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها