|

گل محمدی ترکیب پرسپولیس را زیر و رو می کند!

پرسپولیس باز هم با چند تغییر برابر سپاهان قرار می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان صف آرایی خواهد کرد که هفته قبل در مصاف با تیم همشهری سپاهانی ها متوقف شد و در رویارویی با ذوب آهن به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک نتوانست دست پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تساوی که باز هم فاصله امتیازی سرخابی ها را به عدد 6 رساند و موجی از ناامیدی را به اردوی سرخ ها تزریق کرد. در این میان اگرچه پرسپولیسی ها در چند دوره از رقابت های لیگ برتر سابقه فاصله امتیاز های 6 امتیازی و حتی بیشتر را هم داشته و موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند اما کمتر کسی از تیم یحیی و شرایطی که در حال حاضر دارد، توقع دارد شرایطی همچون تیم علی پروین، افشین قطبی و حتی مصطفی دنیزلی را رقم زده و این فاصله امتیازی را کاهش دهد.

به هر روی نباید از این واقعیت گذشت که در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ بیست و یکم، پرسپولیس باید روز شنبه در دیداری حساس به مصاف سپاهان برود. آن هم در شرایطی که استقلال در اهواز

بر همین اساس شنیده می شود باز هم قرار است شاهد تغییرات زیادی در ترکیب سرخ ها باشیم. سرخ ها قرار است با تغییراتی در خط دفاع و هافبک مقابل سپاهان صف آرایی کنند تا همچنان مشخص شود در آستانه هفته بیست و هفتم لیگ کادرفنی پرسپولیس نتوانسته به ترکیب اصلی خود برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی