|

جا به جایی عجیب روی نیمکت پرسپولیس

بعد از ناکامی های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر انتقادات زیادی از کارد فنی پرسپولیس انجام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از ناکامی های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر انتقادات زیادی از کارد فنی پرسپولیس انجام شده است و یکی از اهداف این انتقادات هم حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ مربی ای که برخی از هواداران این تیم معتقدند به اندازه ای که از جملات زیبا استفاده می کند در کیفیت فنی این تیم تاثیرگذار نیست. به این ترتیب خبرهایی در خصوص  احتمال تغییر در کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده شنیده می شود.

در صورتی که گل محمدی همچنان سرمربی پرسپولیس باقی بماند گفته می شود تغییرات مهمی در خصوص کادر فنی او صورت خواهد گرفت که یکی از تغییرات جدایی حمید مطهری خواهد بود. مربی ای که طی یکی دو فصل اخیر پیشنهادات لیگ برتری هم داشته اما در نهایت ترجیح داده تا به عنوان نفر دوم در کادر فنی پرسپولیس باشد. اما با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد مطهری حالا چندان هم بی میل به جدایی از پرسپولیس نیست تا کم کم حضور به عنوان نفر اول یک نیمکت لیگ برتری را تجربه کند.

جابه جایی بزرگ روی نیمکت پرسپولیس

 

اما شایعاتی در خصوص جانشین او در پرسپولیس هم مطرح شده است که البته در صورت وقوع این اتفاق شاهد یک انتقال عجیب خواهیم بود. گفته می شود مجتبی حسینی سرمربی پیکان گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت کار فنی این تیم است.

حسینی البته مدت هاست به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت می کند و باید دید او باز هم قبول خواهد کرد به عنوان دستیار در کنار یحیی باشد یا نه. او در اولین دوره حضور یحیی گلمحمدی در پرسپولیس دستیار این مربی بود و بعد ها همراه با او روی نیمکت چندتیم دیگر هم در کنار یحیی حضور داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها