|

زمان بازگشت وحید امیری به مستطیل سبز مشخص شد

پزشک تیم پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را به‌صورت تخصصی تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شفاف نبودن باشگاه پرسپولیس در اعلام وضعیت مصدومان در ماه‌های اخیر مورد نقد بوده و وضعیت آسیب‌دیده‌های این تیم به خصوص آل‌کثیر همیشه در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا با مصدومیت تلخ وحید امیری و جراحی او، حقیقت، پزشک پرسپولیس جلوی دوربین باشگاه آمد و توضیحات دقیقی در مورد شرایط عیسی‌آل‌کثیر و وحید امیری ارائه داد.

حقیقت در ابتدا راجع به عیسی گفت: لازم می‌دانم درباره مصدومیت عیسی آل‌کثیر به هواداران عرض کنم که عیسی در دور رفت و بازی با پدیده دچار یک ترومای نات کانتکت شد که این باعث دردی در زانو شد و بلافاصله تشخیص پارگی کامل ای‌سی‌ال زانوی ایشان داده و کارهای اولیه انجام شد. شاید خیلی از هواداران و خبرنگاران بپرسند چرا این وقفه چندماهه بین تشخیص و درمان عیسی افتاد و باید بگویم با نظر کادرفنی و پزشکی پرسپولیس ما خواستیم زمان لازم را به عیسی دهیم که با شرایط وفق پیدا کند و بتواند خودش تصمیم بگیرد. دیروز عمل جراحی به‌صورت خوب و حرفه‌ای انجام شد و انشالله ما عیسای عزیز را 6 ماه آینده در تمرینات گروهی خواهیم داشت.

حقیقت در مورد وضعیت امیری بیان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌های باشگاهی و ملی، وحید مدتی بود که دردهای مبهمی در کمرش داشت اما بعد از بازی با کره جنوبی دچار درد شدیدتر شد و ام‌آرآی گرفتیم و تشخیص‌مان استراحت، تقویت عضلات و آب درمانی بود که این برنامه 6 هفته‌ای را صلاح دانستیم برای او انجام شود‌. یک هفته‌ای بود که با تیم تمرین می‌کرد و نیاز به هیچ عملی نداشت و تمام کارها برای او به‌صورت حرفه‌ای انجام شده بود.

او در مورد وضعیت امیری ادامه داد: متاسفانه در بازی با ذوب آهن و در اثر اتفاقی که در زمین افتاد دچار پارگی دیسک L5s1 شد که به‌دلیل شدت آسیب مجبور شدیم با آمبولانس به بیمارستان منتقلش کنیم. خوشبختانه همین امروز عمل جراحی‌اش به‌صورت حرفه‌ای و عالی انجام شده است. این خبر خوش را باید به هواداران عزیز بدهم و خوشبختانه باید عرض کنم سه ماه آینده وحید می‌تواند به‌صورت کامل و حرفه‌ای در اختیار پرسپولیس و تیم ملی باشد و حداکثر مدتی که طول می‌کشد تا بتواند فوتبال حرفه‌ای بازی کند همین ۳ ماه است.

پزشک پرسپولیس در پایان راجع به شرایط سعید آقایی اظهار داشت: سعید آقایی، در بازی با ذوب آهن دچار تروما و یک ضربه به ناحیه خارجی ران شد که خوشبختانه تحت پیگیری است و کارهای درمانش در حال انجام است و هرچه سریع‌تر سعی می‌کنیم به جمع بازیکنان اضافه شود و در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها