|

دو مهره کلیدی استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

چشمی در دیدار با شهرخودرو مصدوم شد تا پس از محرومیت ژستد او نیز احتمالا بازی بسیار حساس استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از محرومیت رودی ژستد، دردسر جدید فرهاد مجیدی برای بازی استقلال مقابل فولاد ،احتمال نرسیدن ستاره بلندقامت تیمش به بازی شنبه آینده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال با توجه به شرایط حساس بازی مقابل شهرخودرو در مصاف با این تیم مشهدی در پست تخصصی اش به میدان رفت تا در حضور رافائل سیلوا استقلال از او یک خط جلوتر و کنار مهدی مهدی پور استفاده کند.

اخبار رسیده از اردوی استقلال تهران حاکی از آن است که فشار بیش از حد بازی در نیمه اول موجب شد تا این بازیکن در همان دقایق ابتدایی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی جزئی شود، اما چشمی با همان شرایط به بازی ادامه داد و در پایان نیمه اول همراه تیم به رختکن رفت.

روزبه چشمی در بین دو نیمه نیز به توصیه‌های پزشکی مشغول مداوای خود شد اما اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان مسابقه یا هر زمان که کادر فنی تشخیص بدهد در ترکیب آبی ها حضور داشته باشد. اما فرهاد مجیدی پس از مشورت با کادر پزشکی و مربی ایتالیایی تیم، با در نظر گرفتن حساسیت بازی در اهواز، چشمی را از ترکیب خارج کرده و زبیر نیک نفس در دقیقه ۴۶ (ابتدای نیمه دوم) جایگزین این بازیکن شد.

هنوز از نتیجه آزمایش ام‌آرآی همسترینگ روزبه چشمی خبری از سوی باشگاه استقلال منتشر نشده اما شنیده‌ها از باشگاه استقلال مشخص می‌کند که فرهاد مجیدی به شدت پیگیر وضعیت هافبک دفاعی سرشناس و بلند قامت تیمش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها