|

خشم پرسپولیسی ها از نکونام!

هواداران پرسپولیس از صحبت های نکونام شاکی شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در شرایطی امروز باید به مصاف فولاد خوزستان برود که فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس در صد جدول دارد. موضوعی که باعث شده تا برخی از همین حالا استقلال را قهرمان لیگ بدانند. اما بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز در انتظار اتفاقات فوتبالی هستند تا شاید ورق در ۴ هفته پایانی لیگ به سود آنها برگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ البته یکی از امیدهای اصلی سرخ‌ها برای قهرمانی بازی امشب استقلال برابر فولاد و شکست احتمالی شاگردان مجیدی برابر مربی‌ای است که پیش از این آمار خوبی برابر سرمربی فعلی آبی‌ها داشته است. اما اظهارات نکونام در نشست خبری بازی با استقلال حالا با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

نکونام دیشب در خصوص قهرمان استقلال گفت: بازی در جدول به ویژه برای استقلال خیلی مهم است. برای رسیدن به قهرمانی چهار بازی باقی مانده و آنها تمام تمرکزشان این است بتوانند به قهرمانی برسند. البته از نظر من این تیم قهرمان شده زیرا در چهار بازی از دست دادن هشت امتیاز خیلی سخت است.

همین صحبت‌ها کافی بود تا هواداران پرسپولیس انگشت اتهام را به سوی نکونام نشانه ببرند چرا که معتقدند نکونام در بازی برابر استقلال به جای روحیه دادن به بازیکنان تیمش برای پیروزی برابر استقلال، قهرمانی رقیب را تبریک گفته و اعلام کرده این تیم به سختی امتیاز از دست می‌دهد. در صورتی که با شکست احتمالی استقلال برابر اهواز و همین طور پیروزی سرخ‌ها در سیرجان اختلاف امتیاز دو تیم مدعی در صدر به ۳ امتیاز می‌رسد و در ۳ هفته پایانی شاید اتفاقات دیگر رقم بخورد.

اگر چه تمامی این اتفاقات شاید در ادامه فصل به وقوع نپیوندد اما هواداران پرسپولیس هنوز روی کاغذ برای تیم شان شانس قهرمانی قائلند و به همین منظور به شدت از نکونام برای اظهاراتش در خصوص بازی برابر استقلال خشمگین هستند.

به نظر می‌رسد ماجرایی که هفته گذشته برای مهدی تارتار در تقابل با پرسپولیس رخ داد این هفته به نوعی دیگر در انتظار نکونام است. با این تفاوت که این بار شاید نکونام خودش مقصر به راه افتادن این جریان باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها