|

لواندوفسکی خواستار جدایی از بایرن؛ مقصد احتمالاً بارسلونا

رابرت لواندوفسکی دوست دارد که باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند

لینک کوتاه کپی شد

حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ اعلام کرد که روبرت لواندوفسکی قصد ترک این تیم را دارد هر چند که هنوز پیشنهادی از جانب بارسلونا به دستشان نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، حمیدژیچ در این باره توضیح داد:" با لواندوفسکی صحبت کردم. در طول مکالمه به من اطلاع داد که پیشنهاد تمدید قرارداد با ما را نمی پذیرد و دوست دارد که باشگاه را ترک کند."

دلیل جدایی لواندوفسکی نیز مشخص است. مدیر ورزشی بایرن به اسکای آلمان گفت:" روبرت گفت که دوست دارد تجربیات جدیدی داشته باشد هر چند که موضع ما عوض نشده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن 2023 قرارداد دارد و این یک قرارداد است."

حمیدژیچ اعلام کرد که البته هیچ پیشنهادی از جانب باشگاه های دیگر برای لواندوفسکی نداشته اند و هر چند که بارسا جدی ترین مشتری مهاجم لهستانی است اما پیشنهادی ارائه نداده اند.

لواندوفسکی با 34 گل در 33 بازی در بوندسلیگا خوش درخشیده بود. او در چمپیونزلیگ نیز در ده بازی 13 گل زده است. لواندوفسکی امسال کفش طلا را به دست خواهد آورد هر چند که به نظر می رسد که در رقابت برای توپ طلا شانس  کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید خیلی بیشتر از او باشد. بارسا به دنبال تقویت خود در فاز هجومی است و لواندوفسکی می تواند گزینه ای جدی برایشان باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها