|

نظر 2 کارشناس درخصوص صحنه های جنجالی داورى فولاد - استقلال

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل عملکرد داور بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار فولاد و استقلال اظهار داشت: قضاوت تیم داوری در مجموع خوب بود. نتیجه بازی را تیم‌ها رقم زدند و عملکرد تیم داوری روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. وقتی یک بازی به این شکل انجام می‌شود، قطعا عملکرد تیم داوری خوب است. با وجود اینکه هفته‌های پایانی لیگ است و بازی استقلال و فولاد هم حساسیت‌های خاص خودش را داشت ولی تیم داوری اشتباهی نداشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در نیمه دوم بازی درگیری‌ها و خطاها بیشتر بود. در دقیقه 50 روی برخوردی که دروازه‌بان استقلال و مهاجم فولاد داشتند، داور به درستی ادامه بازی داد که این اتفاق، یکی از نقاط قوت داوری این دیدار بود. اخطارهای داور در این دیدار درست بود.

عسگری درباره گل فولاد که استقلالی‌ها معتقد بودند آفساید بود، گفت: در لحظه به ثمر رسیدن گل فولاد، تلویزیون صحنه‌ واضحی نشان نداد که به درستی تشخیص دهیم بازیکن فولاد در موقعیت آفساید بوده است یا خیر.

جعفر خوشرو می‌گوید قضاوت زاهدی‌فر در دیدار فولاد و استقلال خیلی خوب نبوده است.

جعفر خوشرو، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار فولاد و استقلال اظهار کرد: او داوری خیلی خوبی نداشت اما به دلیل این که اتفاق خاصی نیافتاد که بخواهد در نتیجه بازی تاثیر داشته باشد، می‌توان گفت قضاوت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: او از صحنه‌ها دور بود و جایگیری مناسبی نداشت و همین باعث می‌شد تا در خطاهای میان میدان درست و خوب سوت نزند و گاهی اوقات نیز از صحنه‌ها جا بماند. همچنین او بدون دلیل در محوطه جریمه حضور پیدا می‌کرد که این برای داوری با تجربه زاهدی‌فر اشتباه کمی به حساب نمی‌آید.

خوشرو در پایان گفت: در دقیقه ۲۳ به اشتباه آفساید بازیکن استقلال گرفته شد و هر ۳ گل به ثمر رسیده درست و صحیح بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها