|

واکنش مربی استقلال به خبر جدایی اش از این تیم!

صالح مصطفوی مربی استقلال به خبر مهاجرتش در پایان فصل واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

ساعاتی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر خبری با این مضمون که صالح مصطفوی، یکی از مربیان استقلال بعد از پایان این فصل جدا خواهد شد در فضای رسانه‌ای دست به دست شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این خبر باعث شد تا گفت‌مان کوتاهی با مربی استقلال داشته باشیم و درباره اینکه آیا او به طور قطع از استقلال می‌رود یا اینکه فصل بعد نیز در این باشگاه حضور دارد سؤالاتی را از این مربی جوان بپرسیم. مصطفوی به نوعی این خبر را نه تأیید کرد و نه تکذیب.

صالح مصطفوی تبریک، بعد از 8 فصل استقلال قهرمان لیگ شد.

خدا را بابت این قهرمانی شکر می‌کنم و امیدوارم هوادارن عزیز استقلال از این موفقیت لذت برده باشند. این قهرمانی مبارک همه استقلالی‌ها.

بعد از قهرمانی استقلال خبری درباره جدایی شما از این باشگاه منتشر شد.

(قدری مکث می‌کند) هنوز خبری نیست. اجازه بدهید فصل تمام شود بعد درباره این ماجرا صحبت کنیم.

برخی رسانه‌ها اما از جدایی قطعی شما خبر داده‌اند و انگار قصد دارید برای ادامه زندگی به کشور امریکا مهاجرت کنید.

هنوز چیزی قطعی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای من فعلاً 3 بازی آینده استقلال در لیگ برتر اهمیت دارد. باید در این 3 بازی هم به موفقیت برسیم. ان‌شاء‌الله بعد از پایان لیگ در این باره صحبت می‌کنم.

یعنی احتمال دارد از مهاجرت منصرف شوید.

هر احتمالی وجود دارد. همان‌طور که گفتم در حال حاضر موفقیت استقلال برای من اهمیت دارد و باید تمرکز خودمان را به بازی‌های آینده معطوف کنیم تا با بهترین عملکرد ممکن فصل را به پایان برسانیم. امیدوارم این راه بخوبی تا آخر طی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها