|

یزدانی و مرادمند در جشن قهرمانی استقلال

دو مدافع پیشسابق ین استقلال به جشن قهرمانی این تیم در هفته پایانی لیگ برتر دعوت شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرنوشت تلخی را در لیگ بیست و یکم داشتند. آنها که مشمول خدمت سربازی بودند و نتوانستند از نیمه راه تیم خود را در لیگ برتر همراهی کنند، حالا دور از فوتبال مانده‌اند و مدت زیادی است در زمین حضور ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال اعضای تیم استقلال همواره اعلام کرده‌اند که کنار این دو بازیکن هستند. حتی بعد از دیدار استقلال و فولاد و قطعی شدن قهرمانی آبی ها در لیگ برتر، تماسی تصویری با مرادمند و یزدانی از سوی استقلالی‌ها برقرار شد تا این دو بازیکن نیز در کسب جام سهیم باشند.

مرادمند و یزدانی تا اوایل نیم فصل دوم برای استقلال بازی کردند و نقش زیادی در موفقیت های این تیم دارند. از این رو مسئولان استقلال از آنها دعوت کرده‌اند تا در جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان دوم استقلال با کسب اجازه از کادرفنی از مرادمند و یزدانی خواسته که در هفته پایانی لیگ برتر به ورزشگاه آزادی بیایند و در جشن قهرمانی تیم شرکت داشته باشند.

یزدانی و مرادمند که بازیکن ملوان به شمار می‌روند اما هنوز برای این تیم بازی نکرده‌اند، برخلاف میل باطنی از استقلال جدا شدند و حالا باید دید در جشن قهرمانی آبی ها حضور پیدا می‌کنند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها