|

هزینه سرسام آوری که پرسپولیس بابت گل محمدی متقبل شد!

یحیی گل محمدی و کادرش هزینه سنگینی را به باشگاه پرسپولیس تحمیل کردند.

لینک کوتاه کپی شد

کافی است اتفاقات رخ داده از نیم فصل لیگ نوزدهم تا به امروز را مرور کنیم تا دریابیم باشگاه پرسپولیس بابت نیمکت خود و حضور یحیی گل محمدی چه هزینه هنگفتی را متحمل شده و همچنان باید بابت قرارداد دو ساله ای که مجید صدری در این فصل با او امضا کرد از نظر مالی هزینه زیادی را متحمل شده است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اصرار محمدحسن انصاری فرد و گروه او باعث جدایی کالدرون و حضور یحیی گل محمدی شد. تصمیمی که باعث شد پرسپولیس با حکم فیفا به پرداخت مبلغ ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به کالدرون، ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار به خوآکین و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار به اینیگو والنسیا محکوم شود. ضمن این که مبلغ ۹ هزار دلار نیز هزینه دادرسی مجموع این پرونده‌ها باید از سوی پرسپولیس پرداخت شود.

در ادامه راه پرسپولیسی ها به پرداخت مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی محکوم شدند که مبلغی حدود 7 میلیارد تومان است. (اگر ادعای 10 میلیاردی باشگاه پدیده را نادیده گرفته و رای کمیته انضباطی لحاظ شود).

پس از این ها نوبت می رسد به مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی و کادرش که از لیگ نوزدهم تا به امروز نموداری کاملا صعودی را طی کرد تا این فصل به رقمی حدود 30 میلیارد برسد. از این رو با توجه به قرارداد دو ساله ای که صدری با یحیی امضا کرده و افزایش حداقل 20 درصدی این مبلغ که قطعا بیشتر از این هم خواهد بود، باشگاه باید در صورت برکناری یحیی رقمی هنگفتی را به یحیی و دسیارانش بپردازد.

برهمین اساس رضا درویش قادر به برکناری یحیی گل محمدی نیست و تنها زمانی می تواند تصمیم به حضور مربی خارجی بگیرد که یحیی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کند.

حالا با توجه به تمام هزینه های هنگفتی که یحیی گل محمدی و کادرش به باشگاه پرسپولیس تحمیل کرده اند این سوال مطرح می شود که آیا ادامه همکاری با برانکو و کالدرون برای باشگاه پرسپولیس مقرون به صرفه تر نبود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها