|

دست یک پرسپولیسی هیچوقت به جام نمی رسد!

رامین رضاییان بار دیگر در لمس جام ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

کنار گذاشته شدن شیری از پرسپولیس و جذب رضاییان پر سر و صداترین اتفاق چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر سرخپوشان بود. هواداران پس از جذب رامین امید زیادی به رسیدن تیم‌شان به صدر داشتند و این مدافع راست نیز با سودای قهرمانی با تیم محبوبش به پرسپولیس بازگشته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رضاییان را می‌توان بزرگترین جا مانده عصر پرافتخار پرسپولیس نامید. او در لیگ پانزدهم به خاطر تفاضل گل کمتر قرمزها نسبت به استقلال خوزستان نتوانست جشن قهرمانی بگیرد و فصل شانزدهم نیز پیش از پایان لیگ توسط برانکو کنار گذاشته شد و در جشن قهرمانی سرخ‌ها حضور نداشت.

رضاییان برای تمام کردن این کار نیمه تمام دوباره شماره ۲۷ خود را به تن کرد اما یک بار دیگر در لمس جام قهرمانی لیگ برتر ناکام ماند. او حالا باید در سه هفته باقی‌مانده برای کسب عنوان نایب قهرمانی به ادامه رقابت‌ها بپردازد.

رارداد رضاییان پس از سه بازی باقی‌مانده به اتمام می‌رسد و باید دید او برای فصل بعد نیز سرخپوش می‌ماند یا یک جدایی دیگر از پرسپولیس در انتظار او است. رضاییان پس از تکرار حسرت قهرمانی با پرسپولیس در اینستاگرامش نوشت: "چیزی که میخواستم نشد ولی…"

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها