|

روز و ساعت بازی پرسپولیس-تراکتور هفته بیست و هشتم لیگ برتر

پرسپولیس و تراکتور روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 به دیدار هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر  در سیرجان به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پیکنت؛ سپاهان هم با این بردی که به دست آورد 52 امتیازی شد و اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 2 رسید.

از آن طرف تیم استقلال نیز با فولاد بازی داشت که توانست نتیجه را به سود خود به اتمام برساند و سه امتیاز شیرین بازی را کسب کرد و سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی را از آن خود کرد.

پرسپولیس که چهار سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده بود، حالا باید این فصل فقط به مقام نائب قهرمانی فکر کند.

حالا قرمزپوشان پایتخت باید در هفته پیش رو به مصاف تراکتور تبریز برود؛ تیمی که هفته گذشته با ذوب آهن دیدار داشت که با نتیجه مساوی به اتمام رسید. تیم تراکتور در جدول رده بندی با 25 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و با تیم ته جدولی شهر خودرو 9 امتیاز اختلاف دارد و اگر بخواهد به دسته پایین سقوط نکند باید سه امتیاز این بازی را کسب کند.

تیم پرسپولیس و تراکتور از سال 1398 تا به امروز در لیگ برتر 5 بار به مصاف هم رفته اند که شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند تمام بازیها را با برد پشت سر بگذارند.

گفتنی است؛ بازی رفت این این دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسیده بود و حالا باید دید که چه نتیجه ای در بازی برگشت رقم می خورد.

تاریخ بازی

بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 19 روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 در ورزشگاه  یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها