|

روز و ساعت بازی استقلال-آلومینیوم هفته بیست و هشتم لیگ برتر

استقلال و آلومینیوم روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 به دیدار هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و هفتم با غلبه بر فولاد و باخت پرسپولیس به سپاهان، در حالی که سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده بود، با رسیدن اختلاف استقلال و پرسپولیس به ۹ امتیاز در صدر جدول و اولویت قانون بازی رودررو به تفاضل گل در لیگ ایران،  پیش از اتمام لیگ به صورت رسمی قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوبتال ایران شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پیکنت؛ آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر به فصل ۱۳۹۲_۱۳۹۱ بر می‌گردد که این تیم با هدایت امیر قلعه نویی موفق شد با ۶۷ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی استقلال در آن فصل کاپیتان این تیم بود.

این نهمین قهرمانی استقلال در ادوار لیگ برتر فوتبال ایران است.

حالا این تیم در هفته پیش رو باید به دیدار آلومینیوم اراک برود؛ تیمی که با 24 امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار دارد و هفته گذشته نیز موفق شد تیم صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

تیم فوتبال آلومینیوم از 5 بازی آخر خود در لیگ برتر دو برد، دو تساوی و یک باخت داشته است.

گفتنی است؛ بازی رفت تیم های استقلال تهران و آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی به اتمام رسیده بود و حالا باید دید که چه نتیجه ای در دیدار برگشت رقم می خورد.

این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی آلومینیوم به پایان رسید و باعث شد که تیم استقلال از جام حذفی کنار برود.

زمان بازی

بازی  دو تیم استقلال و آلومینیوم از ساعت  21:15 روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها