|

جشن قهرمانی استقلال با چند هزار نفر برگزار می شود؟

افزایش ظرفیت استادیوم آزادی در بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان منوط به نظر ستاد ملی کروناست.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال خود را برای برگزاری دیدار هفته پایانی برابر نفت مسجدسلیمان آماده می‌کنند. جایی که شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال برگزاری جشن قهرمانی خود هستند و در همین راستا مدیریت این باشگاه در پی افزایش ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در همین خصوص، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگوی زنده تلویزیونی درباره ظرفیت حضور هواداران در دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان گفت: همچنان دستورالعمل و شیوه‌نامه قبلی پابرجاست، به شرطی که تمام آن دستورالعمل یعنی بحث حضور هواداران به میزان یک‌سوم از گنجایش استادیوم و تزریق دو دوز واکسن رعایت شود.

وی ادامه داد: فعلاً طبق ابلاغیه‌ای که داریم، یک‌سوم گنجایش ورزشگاه آزادی برابر با ۲۵ هزار نفر است. توصیه شده است که همچنان این قانون رعایت شود ولی به‌هرحال شورای تأمین و استانداری در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال افزایش گنجایش ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان گفت: این مسئله به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و آن شیوه‌نامه بستگی دارد. هرچقدر که بازی‌ها با حضور بیشتری از هواداران برگزار شده و استادیوم‌ها پر شود، ما خوشحال‌تر هستیم. نه فقط به‌خاطر باشگاه استقلال بلکه برای همه فوتبال این نظر را داریم.

مهدی در پایان گفت: امیدوارم ورزشگاه‌های ما به سمت پرشدن با نهایت ظرفیت پیش برود. ولی فعلاً باید با ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم‌ها و طبق شیوه‌نامه‌ای که به ما ابلاغ شده، مدارا کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها