|

پاسخ تند عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به حرف های جنجالی گل محمدی!

حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ یحیی گل محمدی را داد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در یک برنامه تلویزیونی صحبت هایی را درخصوص قهرمانی استقلال عنوان کرد که با واکنش عضو هیات مدیره استقلال همراه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ حجت کریمی درباره قهرمانی استقلال در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال گفت:

خوشحالیم که استقلال پس از چند سال با زحمات کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه قهرمان و دل هواداران شاد شد. استقلال در این فصل یکپارچگی داشت که بیشترین زحمت را هیئت مدیره کشید. در دوره‌های قبل یا هیئت مدیره از نیم فصل دوم با کادرفنی و بازیکنان درگیر می‌شد یا کادرفنی با هیئت مدیره. خدا را شکر با مدیریت مصطفی آجورلو جلوی این کارها گرفته شد و هیچ اتفاقی نیفتاد تا نتیجه‌اش قهرمانی زودهنگام استقلال باشد. این اتفاق به دلیل مدیریت آجورلو و هیئت مدیره بود.

او در مورد پرداختی به بازیکنان استقلال تصریح کرد:

به دلیل اینکه مسئول تسویه هستم مطالبات فصل گذشته بازیکنان را انجام دادیم و تنها یکی دو نفر مانده‌اند که نمایندگانش هنوز به باشگاه نیامده‌اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال فدراسیون، سازمان لیگ، داوری و فضای مجازی را مدیریت کرد تا قهرمانی برسد، گفت:

نمی‌خواهم توهین کنم اما اینکه نتوانید بازی‌تان را در زمین انجام دهید و بخواهید از بیرون بازی کنید، درست نیست. بحث اینکه فلان تیم حکومتی است قابل قبول نیست. دولت وقت این حرف‌ها را ندارد که کدام تیم اول شود کدام تیم دوم. شما نتوانستید خودتان را در زمین نشان دهید و یکسری بهانه‌ آوردید که جای تأسف دارد. از فرد  حرفه‌ای (گل‌محمدی) انتظار نمی‌رفت این گونه درباره داوری و سازمان لیگ حرف بزند. برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارم ولی حرف‌هایی که زده‌اند، حرفه‌ای نبود.

کریمی ادامه داد:

کجای دنیا، سرمربی پس از اینکه تیمش دوم یا سوم شده، این حرف‌ها را می‌زند و سازمان لیگ یا ارگان دیگری را مقصر جلوه می‌دهد؟ بازیکنان ما زحمت کشیدند و نتیجه در زمین مشخص شده است. هواداران استقلال که جایگاه خاصی دارند به تیم‌شان خیلی کمک کردند. یکدستگی در هیئت مدیره باعث شد هیچ حاشیه‌ای بوجود نیاید. در سال‌های اخیر همیشه هیئت مدیره حاشیه داشته و در تیم، بازیکن و حتی بحث جابه‌جایی‌شان دخالت می‌کرد. امسال تنها هیئت مدیره‌ای بودیم که دخالت نکردیم و کار مدیریتی انجام دادیم. کادرفنی هم در مسائل فنی کارش را به خوبی پیش برد. اگر حاشیه‌ها مثل سال قبل اتفاق می‌افتاد نتیجه‌اش ناکامی می‌شد. باید بررسی شود در 9 سال گذشته چه سیستمی در باشگاه وجود داشته که اجازه نمی‌داد استقلال به موفقیت برسد.

او در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال گفت:

با توجه به اینکه مدیر تسویه حساب‌های مالی هستم اعلام کرده بودم 4،5 نفر بودند که شکایت کردند ولی مسئولان وقت استقلال هیچ اعتراضی نکرده بودند. بدهی یک شخص از سال‌های گذشته 5،6 میلیارد تومان بوده و به 48 میلیارد تومان رسیده و هر روز هم طبق محاسبه بانک مرکزی به بدهی‌هاش سود تعلق می‌گیرد. دو نفر از مسئولان سابق استقلال هم طلب‌های زیادی دارند. ما با این افراد در حال رایزنی و صحبت هستیم که بتوانیم مبلغ را نصف کرده و مطالبات‌شان را بدهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد بدهی این باشگاه به سازمان لیگ و بازیکنان سابق از جمله فرشید باقری افزود:

مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

کریمی در واکنش به اظهارات محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای استقلال مبنی بر اینکه مطلبی که علیه مجری برنامه فوتبال برتر در کانال باشگاه منتشر شد، با هماهنگی مدیران باشگاه بوده است، گفت:

صحبت‌های این مجری را گوش کردم و نکته منفی درباره استقلال نگفت. دوستان برداشت و بهره‌برداری دیگری از این صحبت‌ها کردند. ضمن اینکه هیئت مدیره اصلاً دخالتی در این مطلب نداشته است. دوستان می‌توانند از سایر اعضای هیئت مدیره هم سؤال کنند.

او در پایان گفت:

از همه کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم ولی نباید طوری کار کنیم که با احساسات هوادار بازی شود. برخی‌ بازی با احساسات هوادار را بلد هستند و می‌خواهند موج‌سواری کنند. باید به پیشکسوتان و هواداران احترام بگذاریم. در این مشکلات و سختی‌های جامعه نباید با احساسات هواداران بازی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها