|

دربی باز محبوب دوباره استقلالی می شود!

بازیکن سابق آبی‌ها با مدیران این باشگاه برای بازگشت به استقلال به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کرد و آبی‌ها از حالا برای تقویت تیم شان برای فل آینده برنامه‌هایی را در نظر دارند. یکی از بازیکنانی که از مدت‌ها پیش بحث حضورش در استقلال مطرح شده بود کاوه رضایی مهاجم سابق این تیم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ رضایی بعد از چند صل حضور در فوتبال بلژیک قصد بازگشت به ایران را دارد. مهاجم سابق ابی‌ها فصل گذشته در اودهورلی بلژیک جضور داشت که با پایان قراردادش با این تیم رسما از این تیم جدا شد.

رضایی طی روز‌های اخیر از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشته است، اما مذاکرات مهمی هم با استقلال انجام داده و در این میان با آجرلو به توافق نهایی رسده است.

به این ترتیب رضایی اولین خرید استقلال برای صل آینده خواهد بود. نزدیکان این مهاجم تواق او با استقلال برای فصل آینده را تایید کرده اند. مهاجم سابق استقلال در لیگشانزدهم در این تیم حضور داشت و با عملکرد خوبش در انتهای فصل راهی فوتبال اروپا شد.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید با توجه به حضور رضایی در اتقلال فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای سایر مهاجمان تیمش خواهد گرفت. استقلال در خط حمله، ژستد، یامگا، مطهری و رمضانی را در اختیار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها