|

پل پوگبا تیم جدیدش را انتخاب کرد

پل پوگبا، هافبک 29 ساله فرانسوی منچستریونایتد قرار است به صورت آزاد راهی یوونتوس، تیم پیشین خود شود.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد قطعی است چرا که قرارداد او در پایان ژوئن به اتمام می‌رسد. یوونتوس، جدی‌ترین مشتری پوگبا به منچستریونایتد اطلاع داده که برای جذب رایگان این بازیکن در حال مذاکره است و این مذاکره در مراحل نهایی قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یوونتوس برای جذب رایگان پوگبا با رافائلا پیمینتا، مدیربرنامه‌های او به توافق رسیده است. گفته می‌شود پوگبا قرار است با امضای قراردادی سه ساله با دست‌مزد سالانه و پاداش مجموعا به ارزش 10 میلیون یورو، راهی یوونتوس شود.

تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم وضعیت جذب این هافبک فرانسوی را دنبال می‌کردند اما او به دلیل احترام به هواداران منچستریونایتد، پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد و از نظر احساسی نیز یوونتوس را به پاری سن ژرمن ترجیح داد. در یوونتوس و زیر نظر مکس الگری بود که پل پوگبا بهترین فرم دوران فوتبالی‌اش را سپری کرد. او که در سال 2012 به صورت رایگان از منچستریونایتد به یووه پیوسته بود، در سال 2016 و پس از رسیدن به اوج، با انتقالی 105 میلیون یورویی به جمع شیاطین سرخ برگشت. با این‌حال دوران حضور پوگبا در منچستریونایتد کاملا موفقیت‌آمیز نبود و قرار است پس از شش سال، او دوباره به صورت رایگان به تورین برگردد.

پل پوگبا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها