|

فرهاد به تیم ملی بازیکن نداد!

در حالی که استقلال 2 دروازه بان در تیم ملی امید دارد، نه علیرضا رضایی و نه سینا سعیدی فر، هیچکدام تیم امید را در اردوی عراق همراهی نمی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

کاروان تیم ملی امید بعد از ظهر امروز در حالی تهران را به مقصد بغداد ترک می‌کند که هیچ یک از دو دروازه بان ملی پوش استقلال همراه امیدها نیستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی کیا توافق کرده بودند علیرضا رضایی که دروازه بان اول تیم ملی امید است، همراه امیدها به عراق برود تا با حضور در دو بازی دوستانه برای شرکت در مرحله نهایی و انتخابی رقابت ها که در ازبکستان برگزار می‌شود، آماده باشد و در عوض سینا سعیدی فر دروازه بان سوم تیم امید در اردوی عراق شرکت نکند و بعد از همراهی استقلال به عنوان دروازه بان ذخیره در دو بازی پایانی لیگ برتر، برای شرکت در مرحله اصلی بازی ها راهی ازبکستان شود.

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک تاکید کرد بازیکنانش را در اختیار تیم امید و مهدی مهدوی کیا قرار می دهد اما دقایقی پیش از اردوی امید ها خبر رسید در شرایطی که تیم امید به قول خود عمل کرده و سینا سعیدی فر را در اختیار استقلال گذاشته، فرهاد مجیدی از واگذاری علیرضا رضایی به تیم امید خودداری کرده است و حالا امیدها در حالی دو بازی تدارکاتی خود در عراق را برگزار می‌کنند که دروازه بان اصلی تیم را در اختیار ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها