|

توافق دومین ستاره با استقلال؛ سال نکو، از بهارش پیداست!

مدافع پیشین آبی ها که بحث بازگشتش به استقلال مطرح شده بود قرار است به زودی به این تیم برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته استقلال تابستان قبل تصمیم گرفت تا یکبار دیگر شانس خود را به عنوان لژیونر امتحان کند. اوکه در ۲۰ سالگی برای اولین بار فوتبال اروپا و حضور در بلژیک را تجربه کرده بود بعد از ۲ فصل حضور در پرسپولیس و یک فصل بازی در استقلال در نهایت راهی سوپرلیگ ترکیه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ نادری در فصل گذشته اگرچه جزو بازیکنان ثابت آلتای اسپور بود اما با توجه به سقوط آلتای اسپور، نادری تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی برای بیشتر دیده شدن به لیگ ایران و استقلال برگردد. او یک فصل دیگر با این باشگاه ترکیه ای قرارداد دارد اما طبق توافقی که انجام داده قرار است به زودی این قرارداد فسخ شود.

مدافع سابق آبی ها که پیش از این هم بحث بازگشتش به استقلال مطرح شده بود قرار است به زودی دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. نادری اخیرا با مدیران استقلال در این خصوص مذاکراتی انجام داده است و حتی گفته می شود قرارداد او قبل از پایان لیگ امضا خواهد شد.آبی ها که فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشته اند نقل و انتقالات خود را طی روزهای اخیر با جدیت زیاد پیگیری کرده اند. مدیران این باشگاه در همین خصوص با کاوه رضایی هم به توافق رسیده اند و او هم به زودی به تیم سابقش باز خواهد گشت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها