|

فلورنتینو پرز پرونده رئال-امباپه را بست؟!

داستان انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از پاری سن ژرمن به رئال مادرید ادامه دار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای فصل آینده اعلام نکرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌ها در چند هفته اخیر اطمینان داشتند که رئال مادرید مقصد نهایی این بازیکن خواهد بود و او از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت اما به نظر می‌رسد که این شرایط تغییر کرده است. 

رسانه‌های فرانسوی در چند روز اخیر اعلام کردند که امباپه در حال بررسی دقیق پیشنهاد پی اس جی است و این احتمال وجود دارد که او تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را تغییر داده و به زودی قرارداد جدیدی با آنها به امضا برساند. 

پاری سن ژرمن امشب آخرین بازی خودش در رقابت‌های لیگ فرانسه را برابر متز برگزار خواهد کرد و حتی مراسم خاصی برای ادای احترام به این بازیکن نیز در نظر گرفته شده و گفته می‌شود که تماشاگران حاضر در پارک دو پرنس نیز قرار است از او بخواهند تا پیشنهاد ناصر الخلیفی را بپذیرد. 

حالا روزنامه اسپورت که به بارسلونا نزدیک است به نقل از گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی،  مدعی شده که فلورنتینو پرز پس از بازی برابر بتیس به رختکن تیمش رفته و به بازیکنان تیمش اعلام کرده که کیلیان امباپه فصل آینده به این تیم ملحق نخواهد شد و آنها فصل آینده هم از حضور این فوق ستاره در کنار خودشان بهره نخواهند برد. 

به نظر می‌رسد که این موضوع چندان به مذاق پرز خوش نیامده و حالا او با اعلام این خبر به بازیکنانش هم به آن رسمیت بخشیده و هم به نوعی در آستانه فینال لیگ قهرمانان نشان داده که پرونده انتقال این بازیکن برای او بسته شده است. 

هرچند باید دید که تصمیم نهایی امباپه که قرار است روز یکشنبه اعلام شود چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها