|

فرهاد مجیدی به دنبال یک مدافع و یک مهاجم لژیونر!

فرهاد از حالا با 2 بازیکن جدید برای فصل آینده استقلال به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال، قهرمان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر در تلاش است تا برای فصل آتی تیمی قدرتمندتر از فصل کنونی بسازد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اگرچه مسئولان باشگاه به فرهاد مجیدی قول داده‌اند اجازه خروج ستاره‌های تیم کنونی را ندهند، ولی این پایان ماجرا نیست و سرمربی جوان استقلال در تلاش برای تقویت تیم جهت فصل پیش‌رو است.

آنطور که از اطراف باشگاه استقلال خبر می‌رسد، فرهاد خیلی زود دست به کار شده و از همین حالا با ۲ بازیکن جدید برای فصل آینده به توافق رسیده: یک مدافع و یک مهاجم. البته هر دو بازیکن نامی آشنا دارند و پیشتر برای استقلال بازی کرده اند. گزینه اول، محمد نادری است که بعد از یک فصل حضور در استقلال راهی ترکیه شد. او حالا قصد بازگشت دارد و شنیده می‌شود با استقلال توافق کرده است.

گزینه خط حمله هم کاوه رضایی است. بازیکنی که چندین سال است در فوتبال بلژیک حضور دارد، ولی در یکی دو فصل اخیر درخششی نداشته است. کاوه برای اینکه شانسی برای حضور در تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام جهانی داشته باشد می‌خواهد به لیگ برتر برگردد. طبق اخبار منتشر شده او هم توافقات اولیه‌ای با باشگاه استقلال داشته است.

به این ترتیب، اگر در روز‌های آتی اتفاق خاصی نیفتد، این دو بازیکن، نخستین خرید‌های جدید فرهاد مجیدی برای استقلال خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها