|

پلن B جذاب فدراسیون؛ مانه و مندی با چارتر اختصاصی در تهران!

با توجه به وجود احتمالاتی مبنی بر لغو بازی دوستانه تیم ملی با اکوادور، یک پلن بی جذاب پیش روی فدراسیون قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

برگزاری بازی دوستانه ایران برابر کانادا با وجود همه حواشی به‌ نظر قطعی می‌رسد و تیم ملی در تاریخ ۱۵ خردادماه در ونکوور با کانادا بازی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اما در حال حاضر ابهام اصلی روی برگزاری بازی ایران با اکوادور است. چرا که تا این لحظه هنوز هیچ شهری برای برگزاری این بازی تایید لازم را به فدراسیون‌های فوتبال ایران و اکوادور نداده و با وجود صحبت‌های اصولی مبنی بر رایزنی برای برگزاری این مسابقه در تورنتو، هنوز این مساله قطعی نشده است. در این رابطه پیشنهاد اکوادوری‌ها بازی در کشور آمریکاست که آن هم به دلیل مسائل مربوط به ویزا ممکن نیست.

اگرچه سرپرست تیم ملی از مذاکره با سنگال برای بازی دوستانه صحبت کرده بود، اما خبرهای تکمیلی‌ نشان می‌دهد در صورتی که بازی ایران با اکوادور لغو شود بلافاصله استارت بازی با سنگال در فدراسیون زده می‌شود که دو پیش‌شرط دارد؛ ابتدا تهیه مبلغی که فدراسیون سنگال برای برگزاری بازی دوستانه طلب کرده و بعد از آن فراهم کردن پرواز اختصاصی برای سنگالی‌ها. با توجه به حمایت همیشگی چند ایرلاین از تیم ملی، به نظر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و احتمالا رفت و برگشت سنگالی‌ها با یک پرواز چارتر از سوی یک ایرلاین ایرانی انجام می‌شود.

با توجه به قول‌های مسئولان برای حمایت از تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام جهانی، به نظر نمی‌رسد مشکل چندانی برای تهیه اعتبار لازم جهت دعوت از سنگال به تهران وجود داشته باشد مخصوصا که هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه برای برگزاری احتمالی این مسابقه انجام شده و مشکلی از نظر روادید وجود ندارد.

نکته جالب اما حضور سنگال با تمامی ستارگانش خواهد بود. اتفاقی جذاب که بدون شک می‌تواند یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در سالهای اخیر را رقم بزند. حضور فوق‌ستاره‌هایی چون سادیو مانه، ادوارد مندی، ادریسا گانا گی، کالیدو کولیبالی، عبدو دیالو و سایرین که همگی در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند در تهران در قالب قهرمان آفریقا، می‌تواند یکی از پرستاره‌ترین شب‌های فوتبال ایران در سالیان گذشته را به دنبال داشته باشد.

فدراسیون در نظر دارد هزینه‌های این مسابقه را از طریق درآمدزایی جداگانه فراهم کند. حق پخش، تبلیغات محیطی استادیوم و بلیت‌فروشی راه‌های پیش‌روی فدراسیون فوتبال است؛ آن هم در روزی که با حضور مانه و ستاره‌های قهرمان آفریقا، ورزشگاه آزادی را می‌شود پر شده تصور کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها