|

چشمک ستاره عراقی به پرسپولیس!

پرسپولیس در تلاش است در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان جدیدی خریداری کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان جدیدی خریداری کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حادثه 24؛ بشار رسن، بازیکن عراقی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات از جمع قرمزهای پایتخت جداشد ظاهرا تمایل دارد به جمع سرخپوشان باز گردد.

خبری که این روزها در فضای مجازی توسط گروه های هواداران قرمز با عنوان بازگشت بشار رسن به پرسپولیس منتشر می شود. هنوز باشگاه در مقابل این اخبار واکنشی نشان نداده است اما ظاهرا طبق اخبار موجود شرایط برای بازگشت این بازیکن مهیا است.

بشار رسن در پی حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در تیم عراق موفق شد نظر مسئولان پرسپولیس را به خود جلب کند.

او در سوم ژوئیه 2017 با عقد قراردادی دو ساله و با پیراهن شمارهٔ 5 به پرسپولیس پیوست. رسن نخستین بازی خود را مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.

او در دقیقه 67 به‌جای محسن مسلمان وارد زمین شد و در حالی که پرسپولیس با دو گل از الاهلی عقب بود، با تأثیر مستقیمی که گذاشت، باعث شد پرسپولیس دو گل بزند و بازی را به تساوی بکشد. وی در بازی برگشت در مقابل الاهلی عربستان باز هم در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه 94 یک پنالتی برای تیمش گرفت. اولین گل بشار در پرسپولیس در برابر تیم فوتبال سایپا بود که تیم پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. همچنین وی در دو دربی 92 و 93 به استقلال گل زده‌است.

این بازیکن در پایان به دلایل مختلف تصمیم گرفت از این تیم جدا شود، ظاهرا او تمایل به بازگشت تیم سابق خود دارد. باید دید سرمربی و مسئولان باشگاه برای جذب ابشار رسن چه تصمیمی خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها