|

خداحافظی بارسلونا با چند ستاره!

به نظر می رسد در فصل آینده چهره های زیادی از بارسلونا جدا خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

‌تیم فوتبال بارسلونا و ویارئال در چارچوب بازی‌های هفته سی و هشتم (پایانی) لالیگا، بامداد دوشنبه در ورزشگاه «نیوکمپ» به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ این نخستین فصل پسا مسی است که بارسلونا ناخوشایند و ناامیدکننده به پایان می‌رساند. ‌فصلی که با هدایت رونالد کومان سرمربی هلندی آغاز شد اما به دلیل ضعف‌های بسیاری که بارسا در لالیگا و اروپا متحمل شد، خوان لاپورتا رییس باشگاه تصمیم بر کنار گذاشتن وی گرفت و ژاوی هرناندز را به عنوان سرمربی جایگزین کرد.

به این ترتیب، ‌پنجره دیگری با مربی جدید و خریدهای خوب آغاز شد و به نظر می‌رسید که بارسا می‌تواند آرزوی قهرمانی در لالیگا را داشته باشد اما همه اینها یک سراب بود تا سرانجام، این فصل با خداحافظی افرادی مانند آداما ترائوره، لوک دی‌یونگ، ساموئل اومتیتی، مارتین بریئویت، ریکی پوگ و مینگوزا که دیگر در بارسا نخواهند بود به پایان می‌رسد.

موضوعی که ژاوی هرناندز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی این فصل خود به آن اشاره کرد و گفت: از شرایطی نجات پیدا کردیم که می‌توانست بدتر از این باشد، از کمتر به بیشتر رسیدیم. رقابت کرده‌ایم اما به چیزی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم به همین دلیل به خودم نمره‌ای نمی‌دهم چون هر چه بگویم مورد انتقاد قرار می‌گیرم. ما پیشرفت زیادی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خروجی در تیم دیگری خوشحال‌تر خواهند بود، درباره وضعیت عثمان دمبله هم توضیح داد: احتمالا این بازی آخرین بازی دمبله باشد، درست مانند بعضی دیگر از بازیکنان. او بازی‌های فوق العاده‌ای انجام داده و نبود او احساس می‌شود. امیدوارم عثمان در بارسلونا بماند.

ژاوی بر این موضوع که بازیکنانی که در تیم می مانند باید بازیکنانی باشند که پیشرفت و در بازی ها مشارکت کنند تاکید و خاطرنشان کرد: لواندوفسکی یکی از گزینه‌های ما برای تقویت تیم است البته مذاکره با بایرن مونیخ آسان نخواهد بود.خداحافظی در نیوکمپ/ فصل پَسا مسی به پایان رسید

با این اوصاف، بارسلونا امیدوار است فصل را با یک بازی نویدبخش برای شروع فصل جدید ۲۲-۲۳ به پایان برساند؛ اولین فصلی که ژاوی به عنوان مربی مسئولیت کامل برای ساختن تیم در اختیار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی