|

دو لژیونر سپاهانی در رادار پرسپولیس!

محمد محبی و پیام نیازمند شاید فصل آینده پیراهن قرمز به تن کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که تنها ۲ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی مانده است،‌ با توجه به پایان برخی لیگ‌ها مانند پرتغال، باشگاه پرسپولیس برای اینکه از کورس نقل و انتقالات عقب نماند، برای جذب برخی بازیکنان مذاکراتی را انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ اولویت باشگاه پرسپولیس جذب دروازه‌بان است که سرخپوشان اقداماتی را برای جذب علیرضا بیرانوند انجام داده اند این دروازه بان علاوه بر پرسپولیس و یکی دو تیم دیگر صنعتی پیشنهاداتی از اروپا دارد و به همین خاطر پرسپولیس فقط روی او حساب باز نکرده است.

پیام نیازمند دروازه‌بان سابق سپاهان که این فصل در تیم پورتیموننزه پرتغال بازی می‌کرد، دیگر گزینه سرخ ها بود اما مذاکرات برای خرید او به شکل مثبتی پیش نرفت تا بدین ترتیب حضور او در جمع سرخپوشان بعید به نظر برسد.

محمد محبی دیگر گزینه سرخپوشان است. ستاره‌ای که ابتدای فصل از سپاهان به سانتاکلارا پرتغال پیوست و عملکرد خوبی هم داشت. او حتی در این فصل دروازه تیم بنفیکا را هم باز کرد. با این حال پرسپولیس دنبال جذب او هستند. او در فوتبال اروپا همچنان می‌تواند حضور داشته باشد اما پیشنهاد مالی سرخپوشان شاید او را به بازگشت به لیگ ایران مجاب کند.

پرسپولیس از طرفی جذب ستاره تیم‌های داخلی را به پایان فصل موکول کرده است. با این حال بازیکنانی نظیر یاسین سلمانی ۱۹ ساله از سپاهان که کاپیتان تیم امید هم هست،‌ شنیده می‌شود که در فهرست اولیه سرخپوشان قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها