|

یک ملی پوش دیگر هم از دست پرسپولیس پرید!

به احتمال فراوان شجاع خلیل‌زاده با مسئولان باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس که در این فصل نتوانست ششمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر ایران را به دست بیاورد، جام را به رقیب دیرینه یعنی استقلال واگذار کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که خرید‌های نه‌چندان خوب یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم، کار دست پرسپولیس داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ با توجه به خرید‌های این فصل، به نظر می‌رسید پرسپولیس رو به تاکتیکی جدید بیاورد و ستاره‌های سابق را برگرداند. علیرضا بیرانوند، علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی، بازیکنانی بودند که شایعات بازگشت آن‌ها به گوش می‌رسید. در این بین موضوع بازگشت سه نفر، یعنی بیرانوند، علیپور و شجاع جدی‌تر از بقیه مطرح شد. با این حال، علی علیپور وقتی با تماسی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس روبرو نشد به ژیل ویسنته پیوست تا فوتبالش را در پرتغال ادامه دهد. حالا هم خبر رسیده که شجاع خلیل‌زاده مدافع این فصل باشگاه الریان، دیگر بازیکنی است که از دست پرسپولیس می‌پرد. او که در فهرست بازگشتی‌ها بود حالا در آستانه توافق با باشگاه الاهلی قطر است تا همبازی کنعانی‌زادگان شود.

به این ترتیب، نه تنها خبری از بازگشت شجاع نخواهد بود بلکه کنعانی‌زادگان هم از فهرست ورودی‌های جدید پرسپولیس کنار می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها