|

روز و ساعت بازی پرسپولیس-شهرخودرو هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس و شهر خودرو فردا در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته با تراکتور بازی داشتند که این دیدار به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران دو تیم به طرف بازیکنان ناتمام باقی ماند و قرمزپوشان پایتخت 54 امتیازی باقی ماندند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پیکنت؛ سپاهان که در رده سوم جدول لیگ قرار داشت، با بردی که مقابل شهر خودرو کسب کرد 55 امتیازی شد و رده دوم جدول را از آن خود کرد.

حال که پرسپولیس رده دوم جدول را از دست داده است و قهرمانی را هم که استقلال توانسته بود سه هفته مانده به لیگ برتر کسب کند، قرمزپوشان پایتخت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شهر خودرو را از پیش رو بردارد و سه امتیاز بازی را بگیرد و جایگاه دوم لیگ برتر را از سپاهان پس بگیرد. از آن طرف هم نگاهی به بازی فولاد و سپاهان داشته باشد که اگر طلایی پوشان اصفهان بازی را به فولاد واگذار کند، می تواند 57 امتیازی شود و به فکر نائب قهرمانی در لیگ برتر باشد.

 تیم ته جدولی شهر خودرو از 28 بازی خود در لیگ برتر فقط دو برد و 10 تساوی کسب کرده است و به نظر می رسد پرسپولیس کار چندان سختی را برابر این تیم نخواهد داشت و به راحتی بتواند این تیم را در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی شکست دهد.

گفتنی است؛ بازی رفت این دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود و حالا باید دید که چه نتیجه ای در دیدار برگشت رقم می خورد.

زمان بازی

بازی تیم های پرسپولیس تهران و شهر خودرو مشهد (پدیده) از ساعت 20 روز سه شنبه 3 خرداد 1401 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها