|

پپ: در بازی با استون ویلا از رئال کمک گرفتم!

گواردیولا، تمجید ویژه‌ای از عملکرد تیمش طی سال‌ های اخیر انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی امشب در یک بازی بسیار دراماتیک و فوق العاده موفق شد با نتیجه 3-2 استون ویلا را شکست دهد. شاگردان پپ گواردیولا ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاده بودند اما در عرض 5 دقیقه سه بار دروازه حریف خود را باز کردند تا فاتح لیگ برتر انگلیس شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: "وای ما اسطوره هستیم. وقتی در این کشور از پنج قهرمانی ممکن چهار مورد آنها را به‌دست می‌آورید بدان معناست که این بچه‌ها واقعا خاص هستند. ما در یادها خواهیم ماند. اولین بار با 100 امتیاز، دومین مرتبه در برایتون، سومین بار بدون حضور هواداران. وای اما پیروزی با هواداران‌مان بهترین اتفاق است!

می‌خواهیم این قهرمانی را به 22 نفری که در بمب گذاری منچستر کشته شدند تقدیم کنیم. آخرین بازی خاص است و احساسات بسیار زیادی در دیدار مقابل استون ویلا وجود داشت. ما در شرایط غیر عادی بازی می‌کنیم و باید چنین مسئله‌ای را به‌خوبی مدیریت کنیم. بعد از گل دوم آن‌ها، واقعا شرایط سخت بود. بعد از اینکه به تساوی رسیدیم، این احساس را داشتیم که می‌توانیم دوباره گلزنی کنیم. پیروزی در خانه با هوادارانمان بهترین اتفاق است."

گواردیولا در ادامه به تمجید از رقیب منچسترسیتی یعنی لیورپول پرداخت و گفت: " من هرگز در زندگی‌ام تیمی مانند لیورپول را ندیده‌ام. می‌دانم چقدر سخت است اما آنها به ما کمک می‌کنند فصل به فصل تیم بهتری باشیم. تبریک بزرگ به آنها."

گواردیولا درباره روزهای سخت بعد از شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما اینجا در لیگ برتر رقبای بسیار دشواری داریم. ما دو ماهِ واقعاً سخت را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تجربه کردیم اما نهایتا دوباره توانستیم این قهرمانی را به‌دست بیاوریم."

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا بعد از قهرمانی در لیگ برتر به تمدید قرارداد با منچسترسیتی فکر می‌کند یا خیر  گفت: "من حالا فقط به گلف بازی کردن احتیاج دارم. فصل آینده بسیار سخت خواهد بود و ما بارها و بارها برای دفاع از تاج و تخت خود تلاش خواهیم کرد. من در حال حاضر خیلی خسته هستم و هر فصل هم سخت‌تر از قبل می‌شود. با این حال من هرگز به باشگاه خیانت نمی‌کنم."

سرمربی منچسترسیتی درباره اینکه تیمش توانست در عرض پنج دقیقه سه بار گلزنی کند و به بازی برگردد نیز گفت: "من با رئال مادرید تماس گرفتم و آنها توصیه‌های خوبی به من کردند."

بعد از پایان بازی هواداران منچسترسیتی وارد زمین شدند و به اولسن دروازه‌بان استون ویلا نیز حمله کردند. گواردیولا ضمن ابراز تاسف بابت این موضوع گفت: "من به نمایندگی از باشگاه از اولسن و استون‌ویلا عذرخواهی می‌کنم و بابت این مسئله متاسفم. همیشه دشوار است که درک کنم چرا هواداران چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند. امیدوارم کسانی که این کار را انجام داده‌اند؛ پیدا کرده و مجازات کنیم چرا که سزاوار آن هستند."

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها