|

انتخاب اول یحیی برای پست هافبک میانی

خبر جدایی احتمالی نورالهی از شباب الاهلی امارات بار دیگر شایعات در مورد حضور این بازیکن در فوتبال ایران را افزایش داد.

لینک کوتاه کپی شد

اخباری درمورد احمد نوراللهی به گوش می‌رسد که جالب به نظرمی‌رسد. اول اینکه گفته می‌شود اختلافی میان یحیی گل‌محمدی و احمد نوراللهی وجود داشت که منجر به جدایی ناگهانی این بازیکن از پرسپولیس شد. برخی می‌گویند به‌دلیل بالا گرفتن همین اختلافات این بازیکن تصمیم به ترک پرسپولیس و حضور در تیم شباب الاهلی امارات گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ گفته می‌شد این بازیکن بعد از اختلافاتی که با گل‌محمدی پیدا کرد، رقم بالایی برای قرارداد فصل بعدش طلب کرد که این موضوع با مخالفت یحیی مواجه شد و این مربی اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد. اما حالا اخباری می‌شنویم که همه این اخبار منتشره را تکذیب می‌کند. گفته می‌شود هیچ اختلافی میان یحیی و نوراللهی وجود ندارد و یحیی دوست دارد این بازیکن فصل بعد به پرسپولیس برگردد.

اما خبر دوم جالب‌تر است. می‌گویند این بازیکن تحت قرارداد با تیم اماراتی است و امکان انتقالش به پرسپولیس نیست؛ اما یکی از نزدیکان این بازیکن با اطمینان می‌گوید قرارداد این بازیکن با تیم اماراتی قابل فسخ است و البته احمد هنوز تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته است. از اطرافیان باشگاه پرسپولیس می‌شنویم یحیی بی‌میل نیست این بازیکن به پرسپولیس بازگردد. اما باید دید آیا پیشنهاد رسمی به نوراللهی می‌دهد. البته در ادامه باید گفت اگر چنین پیشنهادی مطرح شود آیا نوراللهی علاقه‌ای به بازگشت از خود نشان خواهد داد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها