|

پرونده مدافع پیشین استقلال به فیفا می‌ رود

نادری که در ابتدای فصل با جدایی از استقلال راهی ترکیه شده بود، بخش عمده‌ای از مطالباتش را از دریافت نکرده که باعث شده پرونده به فیفا برود.

لینک کوتاه کپی شد

آلتای اسپور که فصل را با مصطفی دنیزلی آغاز کرده بود و در نهایت با پایان همکاری با این مربی صاحبنام، راهی لیگ دسته اول شد تا سقوط را تجربه کند. این در حالی است که بخش عمده‌ای از مطالبات محمد نادری از سوی این باشگاه پرداخت نشده و با سقوط آنها به دسته پایین‌‎تر باید دید چه تصمیمی در این خصوص خواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پیش از این قرار بود این بازیکن با اعلام باشگاه آلتای اسپور، تا روز ۳۰ اردیبهشت بخشی از این مبلغ (۱۲۰هزار دلار) را دریافت کند که این موضوع نهایی نشده و به همین منظور این مدافع ایرانی قصد دارد با فسخ قرارداد خود، پرونده مطالباتش را به فیفا برده تا تصمیم نهایی در این رابطه گرفته شود.

نادری هنوز تصمیمی برای فصل آینده خود نگرفته است و با توجه به حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی و شانسی که برای خود در خصوص حضور در لیست تیم ملی در فاصله کوتاه باقی مانده تا این رقابت‌ها قائل است، باید دید چه تصمیمی درباره پیشنهاداتش خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها