|

6 بازیکن شاید از استقلال جدا شوند!

مجیدی در خط هافبک تتیمش بازیکنان زیادی دارد که احتمالا در پایان فصل برخی از آنها جدا خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی برای فصل بعد احتمالا تغیییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد. اینکه مجیدی کدام بازیکنان را کنار خواهد گذاشت، هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست ولی شنیده می‌شود که برخی از بازیکنان موقعیت متزلزلی دارند و شاید در نهایت از استقلال جدا شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ از سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و آمانوف به‌عنوان ۳بازیکنی نام برده می‌شود که شاید در لیست مازاد مجیدی قرار بگیرند، هرچند که مجیدی مدتی پیش در مورد آمانوف به این موضوع اشاره کرد که او قطعا به درد استقلال می‌خورد و دلیل بازی‌نکردن این بازیکن را مشکل بدنی آمانوف بابت روزه‌گرفتن در ماه رمضان دانست. آمانوف بعد از ضربه پنالتی که برابر نساجی در جام حذفی از دست داد، موقعیت خوبی در تیم نداشت و باید دید مجیدی در مورد او چه تصمیمی خواهد گرفت.

سعید مهری، هافبک دفاعی آبی‌پوشان که تا اینجای فصل فقط در ۱۱بازی و بیشتر به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده است، به‌طور حتم در لیست خروج آبی‌ها قرار خواهد گرفت. زبیر نیک‌نفس هم با اینکه ۲۱ بازی برای استقلال انجام داده ولی هنوز نتوانسته رضایت مجیدی را جلب کند و از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مجیدی در پست هافبک دفاعی دنبال جذب بازیکنی است که نسبت به داشته‌های فعلی‌اش کیفیت فنی بالاتری داشته باشد.

روزبه چشمی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که برای ماندن در استقلال شرایط مبهمی دارد. او در این فصل و قبل از رفتن مرادمند و یزدانی در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و اگر هم به‌عنوان یار تعویضی به زمین می‌آمد، بیشتر در خط هافبک بازی می‌کرد. مجیدی برای فصل بعد دنبال جذب هافبک است و از طرفی چشمی هم درصورت ماندن در استقلال شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت. این در حالی است که درصورت بازگشت مرادمند و یزدانی یا جذب مدافعان جدید، عرصه برای چشمی تنگ‌تر خواهد شد. با این شرایط و جدا از تصمیمی که مجیدی قرار است بگیرد، شاید خود چشمی هم به فکر جدایی از استقلال باشد. از رضا آذری و امیرعلی صادقی هم به‌عنوان دیگر بازیکنانی نام برده می‌شود که شاید فصل بعد در استقلال نباشند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد جدایی مهری، آذری و صادقی استقلال قطعی باشد و ۳ بازیکن دیگر بسته به شرایط نقل و انتقالات از جمع آبی‌ها شاید جدا شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها