|

نتایج پرسپولیس در غیاب یحیی فاجعه است!

مطهری هرگز نتوانست روی نیمکت و در جایگاه مربی تیم عملکرد موفقی در غیاب یحیی گل محمدی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی بالاخره روی نیمکت خواهد نشست و در بازی فردا مقابل پدیده پس از غیبت در 5 بازی شاگردانش را از نزدیک هدایت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او که به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با استقلال بازی با هوادار را از دست داد و طبق حکم انضباطی و محرومیت 4 جلسه ای در 4 بازی آینده سرخ ها مقابل پیکان، ذوب آهن، سپاهان و تراکتور نیز نتوانست روی نیمکت بنشیند، وظایف خود را روی نیمکت به حمید مطهری سپرد و عجیب این که دستیار اول او هرگز نتوانست در این بازی ها جای او را پر کند. آن هم در حالی که همواره طی دو فصل اخیر شایعات زیادی در مورد سرمربیگری مطهری در تیم های مختلف از سوی خبرنگاران نزدیک به این مربی در رسانه ها منتشر شده است.

به هرحال این یک واقعیت در فوتبال است که بسیاری از مربیان بزرگ فوتبال ایران و جهان کنار خط تصمیم های بزرگی گرفته اند و با همین تصمیم ها و تعویض های به موقع و به جای خود توانسته اند باعث موفقیت تیمشان در شرایط عادی و حتی سخت و بحرانی شوند. موضوعی که در پرسپولیس و در غیاب گل محمدی دیده نشد.

همان طور که در جریان هستید در غیاب گل محمدی محروم، حمید مطهری هدایت پرسپولیس را برای 5 بازی در اختیار داشت. پنج دیداری که درنهایت پرسپولیس در آن ها سرجمع موفق به کسب 6 امتیاز شد!

دو تساوی، یک پیروزی، یک شکست و یک بازی نیمه تمام حاصل هدایت 425 دقیقه ای مطهری در کنار خط بوده است. 4 بازی 90 دقیقه ای و  بازی با تراکتور که تا دقیقه 65 مساوی بود و درنهایت نیمه تمام ماند و اعلام نتیجه سه بر صفر احتمالی به نفع پرسپولیس ارتباطی به مطهری نخواهد داشت.

میانگین کسب 1.2 امتیاز برای هر بازی در غیاب یحیی گل محمدی، درنهایت منجر به از دست رفتن شانس قهرمانی سرخ‌پوشان شد. از این رو و با این کارنامه هواداران پرسپولیس باید خوشحال باشند که بار دیگر شاهد حضور یحیی گل محمدی، پس از یک دوره نزدیک به سه‌ماه کنار خط تیم محبوب شان هستند.

البته رای انضباطی بازی با تراکتور هنوز اعلام نشده و ممکن است این بازی سه بر صفر اعلام شود ولی ما این بازی را مساوی درنظر گرفتیم.

نتایج پرسپولیس در غیاب یحیی گل محمدی

هوادار 0 - 0 پرسپولیس

پرسپولیس 2 - 0 پیکان

ذوب آهن 1 - 1 پرسپولیس

پرسپولیس 1 - 2 سپاهان

تراکتور 0 - 0 پرسپولیس (تا دقیقه 65)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی