|

گواردیولا بمب بعدی PSG است؟!

به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد PSG با امباپه به سود پوچتینو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

حواشی مربوط به قرارداد امباپه همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که تاثیرگذاری او در این باشگاه بیش از پیش شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره فرانسوی این هفته در اقدامی جنجالی قراردادش با پی اس جی را برای سه سال دیگر تمدید کرد و حالا به یکی از ارکان اصلی این باشگاه فرانسوی تبدیل شده است. 

بسیاری باور داشتند که پی اس جی تصمیمش را برای برکناری پوچتینو در پایان فصل گرفته و آماده است تا فصل جدید را با مربی جدیدی آغاز کند. 

رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی حتی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه فرانسوی تماس‌هایی با زین الدین زیدان گرفته و مذاکراتی را با او برای فصل آینده انجام داده‌اند. 

با این حال، روزنامه اکیپ مدعی شده که امباپه رابطه بسیار خوبی با پوچتینو دارد و همین موضوع باعث شده که شانس این مربی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس افزایش پیدا کند.

این مربی آرژانتینی تا سال 2023 با پی اس جی قرارداد دارد و مدیران این باشگاه چند ماه قبل مانع از جدایی او و حضورش در منچستریونایتد شدند اما حذف تراژیک آنها از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و نتایج نه چندان خوبی که علیرغم قهرمانی در لیگ فرانسه گرفتند جایگاه او را متزلزل کرده بود. 

اما به نظر می‌رسد که امباپه تمایل دارد که پوچتینو همچنان به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و فصل آینده هم هدایت پی اس جی را برعهده داشته باشد. 

این در حالی است که بعضی از منابع خبری از تصمیم جدی مدیران پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا، پس از پایان دوران حضورش در منچسترسیتی خبر داده‌اند. گفته می‌شود آنها قصد دارند مذاکراتی را با این مربی اسپانیایی انجام داده و او را برای حضور در پارک دو پرنس متقاعد کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها