|

5 خریدی که به کمک فرهاد آمد!

در میان انتخاب های مجیدی برای استقلال، خیلی‌ها از ژستد انتقاد می کنند اما همین بازیکن تا حدی رضایت مجیدی را برآورده کرد و در دربی گل مهمی ز…

لینک کوتاه کپی شد

ژستد البته نشان داد که خیلی گلزن نیست اما بهرحال مجیدی او را قبول دارد و هیچ بعید نیست که فصل آینده هم در استقلال بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در میان انتخاب های فرهاد مجیدی باید به ۵ انتخاب ویژه اشاره کرد که سهم زیادی در قهرمانی استقلال داشتند. مثلا صالح حردانی که در بسیاری از بازیها وریا را نیمکت نشین کرد یا امیرحسین حسین زاده که ستاره اول استقلال بود و در بازی با فولاد هم یک گل دیدنی زد. از دیگر انتخاب های خوب مجیدی باید به یامگا اشاره کرد که البته این اواخر دچار افت شده اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشت. جعفر سلمانی هم از خریدهای خوبی بود که جواب داد و البته مجیدی قبلا به پای آرمان رمضانی هم ایستاده بود که امسال جواب داد و دو گل حساس زد. او در بسیاری از بازی ها نیمکت نشین بود اما حداقل از زمان حضورش در پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد.

در مجموع مجیدی نشان داد که انتخاب های درستی برای استقلال انجام داده و در بدبینانه ترین حالت، ۸۰ درصد انتخاب ها و خریدهای او جواب دادند. همین مساله هواداران استقلال را امیدوار می کند که امسال هم در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی انجام شود و کسانی به استقلال بروند که به قول معروف در حد این تیم باشند. مجیدی به خوبی می داند که این تیم فعلی ضعف هایی هم دارد و به خصوص برای آسیا باید تقویت شود. متر او در جذب بازیکن باید بازی با الهلال باشد نه مسابقات داخلی اما فرهاد نشان داده که تیمش را خوب شناخته و همین شناخت خوب به انتخاب ها و خریدهای خوب هم کمک می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها